pátek 30. dubna 2010

Čarodějnice na Chvalské tvrzi


Po noční směně jsem se vydatně prochrupla i nasnídaňoobědvala a frrrr se podívat na přípravu akce Čarodejnice na našich milých Chvalech. Zatím jen malá ukázka nehořící hranice a video, zbytek doplním někdy v noci jestli ovšem neuletím :o)))



... no a protože jsem neuletěla je se pořádně opozdila, můžu pokračovat dál.
Tedy bylo potřeba se nejdřív proměnit v čarodějku, asi takto... a dalo to i té malé zabrat :o)...
... nebo takto ....... a tahle mám podezření byla opravdová a měla sebou doprovod, který později zpíval na podiu, no byl to těžkej pokondr ? ....



... a hodovalo se ...

... tak upálit nebo neupálit ? ........

... od těchto klučíků bych si CD nikdy dobrovolně nekoupila ale na tuhle akci prostě již pravidelně patří a na jejich fláky se moc těším... a následoval jako každý rok překrásný ohňostroj a po něm zmrtvýchvyvstala roková pecka Turbo. Akce vydařená, nepršelo, všech 5.000 hornopočernických čarodějů a čarodejnic se bavilo.
Nezbývá než se začít těšít na čarodejnice 2011 :o))

4 komentáře:

  1. Teta, užijte si to tam i za mě!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. teďe jsem přišla, ale na mě to byl šílený blázinec:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš, já se na Tebe tak těším! Kde Tě budu hledat? Je mi jasné, že někam poletíš, ty čarodějko jedna!Tak hlavně, abys dobře dosedla, košťátko si neporouchala a zítra byla v plné zboji na setkání náš nejčarovnějších! :o)

    OdpovědětVymazat
  4. To jste měli mega čarodějnický slet:-) U nás bylo taky rušno, ale začalo pršet,dřív než se hranice zapálila, tak jsme si doma ugrilovali buřtíky pod střechou. Vůbec nám to nevadilo:-)

    OdpovědětVymazat