pátek 23. dubna 2010

Překvapil nás Jack

... nejdřív překvapil mne Tom. Je to můj kolega, dejme tomu muzikálový blázen. Je to z mého pohledu a úctyhodného věku mladičký kluk, kulturní rozdmýchavač. A optimista ať se děje co se děje je v pohodě a my i když se nám to občas nelíbí, nakonec kývneme a jsme v pohodě. No a ten Tom mi nabídnul výhodně pořízené vstupenky do divadla Kalich na muzikál Jack Rozparovač... no o čem tohle bude,? kroutila jsem hlavou. Jenže Tom počal chrlit optimistické vize jak už viděl třikrát jak pěkné a dobré, radši jsem kývla...
... vydržela jsem týden skrývat vstupenky v útrobách své kabelky co ani kabelka není, protože v ní nosím hafo věcí a včetně notebuku, no prostě zavazadlo to je...
... tak jsem vydržela do dnešního odpoledne. Pepa ještě přemýšlel co vše dotáhne, kam zavolá, dojde do banky a vyřídí pár telefonů. Jo pár telefonů. Kdy podnikatel a manžel ženské co v práci nemá pátek ani svátek pochopí, že lidi v pátek už nepracují, že mají ten řád...
... zavalený v pracovně a očekávající telefon dostal přímo pod nos překvapení a na fotce je znát jeho reakce.... no to už ta blogařka rozhodila svoje sítě, to je jasné ...Pepa byl překvapen a zbývalo dost času na dlouhou procházku s Holynkama...
... překvapen byl zajisté i soused věčně kritizující štěkot Holynek. Když se někam chystáme, raději mu to oznámíme aby věděl co ho čeká a dostane i láhev červeného ale protože stejně remcá, bude mít dnes překvápko, ostatně dnes hlídal kolem dokola chodíc s kočárkem vnučku a my co jsme babi a dědové víme jak to jednomu dá zabrat, není to jako zamlada a tak nejspíš neudrncal jen vnučku v kočáře ale i sebe ....
... docela příjemné překvapení byl pro mne muzikál jako takový. Vyrovnané síly hereckých výkonů jako zpěváků a zpěváckých výkonů herců. I když, zpívající herce tak nějak nemusím. A povedená scéna. .. Pepovi se moc líbila Hanička Zagorová v roli poblázněné nešťastnice a já dávam hlas X Factorové Kamile Nývltové, jen škoda, že pro její krásný sólový hlas zbylo málo prostoru...a přesto , že nás Jack překvapil, pro mne bude pořád Vašo Patejdl spojený se songem "Ak nie si moja, tak potom neviem čia si "
... doma jsme vyzvedli Holynky a šli s nima pro pizzu. Seděli pod stolem ukázněně ale rozhodli jsme se vzít si jídlo v krabici domů. Zvládli jsme ještě kus Bigbítu v TV a sklenici vína. Krásný víkend všem.

6 komentářů:

  1. To jste měli hezký večer:-) Přeji, ať je i víkend pěkný:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko, taky přeji krásný víkend!!! A kulturní překvapivý večer vám moc přeju! Evidentně jste si to užili. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Jack by tedy překvapil i mě,od muzikálu většinou moc nečekám. Tak je dobře, že jste měli hezký večer. A Patejdlovo Ak nie si moja.., je moje srdeční záležitost:-)Vzpomínka na mládí, pořád živá:-)

    OdpovědětVymazat
  4. To byl ,ale super večer!!A mne nezbývá nic jiného než Vám popřát krásný zbytek víkendu:o),Flo

    OdpovědětVymazat
  5. Tobě taky, aranel..hezký víkend..bez učení čemukoli!

    OdpovědětVymazat