čtvrtek 22. dubna 2010

Držte si klobouky, jedeme...

... tento týden jsem blogování dosti šidila, nevím zda-li to kolénko, spavost, prostě moc jsem tomu nedala. Takže se pěkně připravte, a držte si klobouky...
...na první fotce je orchidej co jsem ji opětovně přiměla kvést. Z toho mám vždy ještě větší radost než z nově koupené, ještě mám bílou, jen počkejte chviličku...
...dnes bylo všechno trochu jinak ale nevadí s Vílou se ráda setkám kdykoliv a dnes to fakt nešlo, ach jo, tak snad v srpnu na Mydláku sousedko? :o))))....

... no a prosím takto jsem dnes vařila, když už jsem mezi nočníma směnami, v poslední době v takovém období kuchyň vynechávám a v IKEA vaří docela dobře.
Dnes jsem neměla v plánu nic sladkého, to je tím mým předsevzetím ale nakonec jsem neodolala. Muffín. S kardamonem. To jsem musela ochutnat. Kardamon jsem si kdysi přidávala do černé kávy. Vřele doporučuji. Mám ho ráda i v čokoládě, mám ráda jeho vůni ...

... rok mě zlobila. Zabírala místo na parapetu. Jenže, já neumím vyhodit nic co se zelená. Minulý týden jsem ale řekla dost. Příští týden ji vyhodím, rozhodla jsem. Příští týden měl být dnes a podívejte se na ní, vyhodila dva pupeny. Radili mi abych odkvetlým orchidejím neustříhla šlahoun, že pokvetou z něj dál. Kdepááák, podívejte jak vyhání...
... moje bílá má kámošku. Takto si tam povídají. Každá odjinud, jedna Velká druhá Malá, tak jim říkám. A myslím, že celkem jim to holkám spolu sluší...
... papoušci. Jeden rozvil květ úplně až nečekaně se otevřel a je to nezvyklá podívaná. No a jeden má zase dvojče, vidíte ? .....
... no abych nezapomněla koleno. Jak bych vlastně mohla, bolí. Bolí a já zkoumám proč. Asi jsem špatně šlápla. Pokouším se udělat opatření. Jedno z nich je, že přestávám pít limonády i ty colalocové jsem úplně vypustila a piji umyvadlovou čistou vodu. Odstátou. A aby mi chutnala a překryla ten pocit obyčejnosti, liji si ji do krásného stařičkého skleněného džbánu...

... kdo to je? no Alipko přece, a co říká? "pijem a nič" ... je to nový chlap v naši rodině...... no a malá Mia, hodně hodně hodně mi připomíná moji kdysi pepřovou Holy, k neuvěření...a Ayo, vidíš, žádná pudlí hlava :o)))....
... a malá štěňátka Nettle u Zojky v Bílině...

... a moje Holynky mě byly vyprovodit na autobusové zastávce. Na další noc do
práce se mi nechtělo a jim se nechtělo postávat na dvojce...
... na autobus čekal i rytíř. Měl železnou košilenku, meč a krásně špičaté botky. Cestovali jsme spolu dál i v metru. Svědil mě jazyk. Chtěla jsem se ho zeptat jestli si ho můžu vyfotit, to by bylo něco pro fandy pražského metra :o))) ... ale neoslovila jsem ho, tak příště. Jak se zdá bude bydlet někde poblíž nás...Ale ten pocit, že i rytíř jde na noční, byl fajn.

12 komentářů:

  1. Krásné fotky, já to s kytkama neumím:-((

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky - krásný, už jsem zkoumala, jak dát víc fografiíí do jedné, zatím se mi to nepovedlo
    IKEA - já vesničan tam zajdu ráda, můj muž ze mě pak šílí. Maskuju to tím, že jdeme na oběd a zase jedem. Tedy vždy s nejakým suvenýrem :)
    Orchideje bez květu máme 3. Vyhrožuju jim už dlouho, ale zatím to nezabírá. Asi vážně poletej :) Ta čtvrtá se umoudřila a rozkvete do 2 dnů
    Máš to tady móóc hezké :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím moji jmenovkyni Gábinu :-). Úplně nejrychleji dáte fotky do jedné s programem PhotoScape (dá se stáhnout zdarma z netu a je v češtině).

    Teď k mojí sousedce Aranelce:
    - jůůů, tys to dnes vážně vše dohnala :-)
    - sice jsem se na kávičku moc těšila, v Penny upekla a dokonce i uklidila, ale my si to vynahradíme!!! Doufám že dřív, jak v létě na Mydláku :-)
    - orchidejí tu mám dost, jednu dobu kvetly všechny a krásně, pak mi rok stávkovaly a teď zase postupně, jedna po druhé začínají kvést... TAK NEVYHAZOVAT! :-)
    - Rytíř bydlí ve věžáku :-)
    - Mia je krásná (Ayo, ale má pudlí hlavu, se na to podívej!!!) :-D
    - štěňátka nemají chybu...
    - Holynky doufám brzy vyfotím venku, když je tak krásně a budou se tvářit lépe, než na tom dvojvodítku :-))) (netrapte je!!!)
    - Alipko je zvláštní jméno :-)
    - ze džbánu by se krásně pila i voda z wc (nejen z umyvadla) :-)
    - tulipány nádherné!!!
    - ne, nesnídala jsem vtipnou kaši, ale chleba se sýsem :-D
    - jinak přeji krásný den!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko,
    piju si ranní kávičku u tebe na blogu a je mi tááák dobře.
    Květiny máš nádherné ... i nekvetoucí orchideje mají kouzlo.
    Holynky...tak o těch netřeba mluvit. Jsou božíííí. A váš výstavní den je stále blíž a blíž, co?:-)))
    Vaříš podobně jako já - jen já si nechávám obědy vozit místní firmou. Všeci jsme spokojení a u plotny se vyřádím přes víkend do alelujá...
    Voda a obyčejná? To se mi nějakl nezdá. Znám tolik lidí, co ji v hubě nemělo celou věčnost :-D Přidej si do ní citron, je to mňamka.

    Je mi u Tebe opravdu fajn.

    OdpovědětVymazat
  5. Aranelko,hnedka po ránu a tolik novinek!Nádhera:O))!Přeji Ti krásný víkend,Flo

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek, taky čtu u kávičky:-)
    Ikea je daleko, tudíž musím pořád vařit...Jinak bych ji taky občas využila:-) Největší luxus je, když si objednáme pizzu s donáškou:-)
    Orchideje obdivuju, já teď nějak nestíhám kytky vypiplávat a je to na nich bohužel znát. budu se muset polepšit:-)
    Ještě musím pochválit fotky, všechny jsou moc pěkné:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jj, Gabro :) Jsi poklad. Večer na to juknu. Díky!
    Aranel mi jistě promine, že tak zneužívám její prostor :) Taky díky

    OdpovědětVymazat
  8. Aranel Mia je fakt miloučká. Krásné fotky. Všecky. Já to tak pěkně neumím.

    Zítra bych měla mít volný den. Chci zajet na výstavu koček. Hanče měla jet se mnou, jenže se ji ten zápal plic pořád nepouští. Ale já prostě musím ven. A taky mám v plánu IKEU. :o) Já se tam fakt rochním v těch blbinkách co spříjemňují interiér. :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Liduško! Krásné a milé počteníčko! Sedím tady v práci "mezi šuplíčky", za oknem sluníčko a měla jsem náladu pod celou psí směčku a Tvoje fotečky, milé a vtipné postřehy mě udělaly moooooooc dobře! Mám Tě ráda a moc se těším za týden!:o)))

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, tolik krásy najednou :-))) Taky blog dost šidím, ale zatím vždy doženu zpoždění. Fakt krásné fotky a počteníčko, jinak mám kamarády, co mají šermířskou skupinu, takže tenhle pohled znám :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Milé moje, jsem ráda, že vám můj příspěvek udělal radost. A ještě víc mi dělá radost jak pěkně si umíme pomoct. Takže Gábinky, jsem v pohodě, já sama ani nejsem úplně kompetentní k radám tohoto druhu, jestli vůbec :o) Přeji krásný víkend všem bez rozdílu vás mám ráda, fakt

    OdpovědětVymazat
  12. setkání s rytířem v MHD se mi také několikrát poštěstilo. Vždycky je to takové zvláštní, když se v narvaném metru někdo takový vynoří.Mia i Holynky jsou krásné, jen pohled na ně zvedá náladu.

    OdpovědětVymazat