čtvrtek 29. dubna 2010

Ložnice jako nová

Pořád si naše hnízdečko zútulňujeme. Ložnice na podzim dostala zelenou. Bývala by víc olivová, kdyby nebyla na sever a my se nebáli, že nám pak v ní bude smutno.
Když bydlíte v bytě a ne v prostorném domě, musíte neustále vyhazovat. A nebo skladovat.
A na to skladování potřebujete úložné místo.
Jedno takové Pepa dnes vytvořil. Na polici budou košíčky, jen co je složíme
A co nás dnes dojalo? že se rozbil vysavač a vysátý prach od vrtačky jsme foukali do celé ložnice. Takže kýbl hadr.....

Dostala jsem tento týden od Pepy opěru pro orchidej. Je z plastu ale vypadá jakoby ze skla...
... těším se na čarodějnice.
Sejdeme se rodinka a tak jsem už dnes pro všechny uvařila guláš.
Chtěla jsem vyrobit jahodové tiramissu od Katky ale nemůžu sehnat drcené pistácie. Všude v nákupních centrech mají pouze celé a solené pistácie. Má prosím někdo tip?
No a tak jsem vyrobila to výtečné tiramissu od Martinky.
Jedno malé do práce pro Jiříka Mýho a jedno velké pro rodinku :o)
... dál budeme všichni hodovat na téhle prima akci, směnu se mi povedlo vyměnit, takže mám volno jipííí...
... na jídelním stole u nás doma se dnes objevila tato malá knížečka. Prooooč ?????

12 komentářů:

  1. Waw! Co může znamet na stole knížka s podivným názvem - Paříž!Těš se! Je to nádhera nádher ! Nebyla jsem s panem Pepou milovaným , ale svým se svým Honzíkem! Bylo to krásné, dojemné a na celý život! Jenom já jsem v očích svého syna malý zbabělec, který trpí strachem z výšek a nebyla jsem schopná s ním vyjet na vrchol slavné věže! Jo jo! To jsou ty zamčené komnaty!:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Vlaďko, taky takovou komnatu mám :o( v té mé straší nejvíc lanovka ale jinak bych se těšila to jo

    OdpovědětVymazat
  3. Aranel,
    vypadá to,že se máš na co těšit:-) .To ti přeju.

    OdpovědětVymazat
  4. Arenel, nevím co víc obdivovat :-) Krásnou zelenou ložnici, úžasné tiramisu ( bych momentálně snědla obě....) , orchidejky, anebo to poslední, tu nádhernou knihu o ještě krásnějším městě :-))) Doufám, že si užiji fotečky.... Krásný den

    OdpovědětVymazat
  5. Knížečka o Paříži, že by to znamenalo výlet? Tiramisu vypadá úžasně!

    OdpovědětVymazat
  6. jůůů, tak to bude parádní rodinný čarodějnický večírek s guláškem a Tiramusu - mňam :o)
    Ložnice má krásnou barvičku, jste šikulové :o)
    A ta knížečka - páááni to bude jistě nějaké čarodějnické překvápko, už se těším až ho odtajníš :o) Zdravím Aranelko.

    OdpovědětVymazat
  7. Jejda ,to bude dneska rej:o)!!A knížečka,že by Tě čekal nějaký úžasný zážitek:o))???Přeji Vám krásný den a super večer,Flo

    OdpovědětVymazat
  8. Dnes jsem se dala do výroby tiramissu. Díky za recept! Už se chladí...

    A v ložnici máme skoro tu samou barvičku jako vy :-). Ta naše měla název "Jarní zelená" :-).

    OdpovědětVymazat
  9. No paříž závidím..ale hezky:-) zelenou ložnici taky hezky..a zelené poistácie fakt prodávají juen v reichu takhle...taky jsem je tam kupovala...v realu:-)takže celé a nadrtit, Lidu:-(

    OdpovědětVymazat
  10. Ta zelenkavá je naprosto luxusní!!! Mám zelenou moc ráda a tímto se připojuju ke skupince majitelů zelených ložnic :-).

    OdpovědětVymazat
  11. To celé dokáže zhodnotit jedno slovo : krása. A k Paříži - nebyl duben v Paříži- bude květen v Paříži. Ještě lepší:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Zelená v ložnici vypadá moc pěkně, Tiramisu super a jestli se chystáte do Paříže, tak v dobrém závidím:-)

    OdpovědětVymazat