neděle 25. dubna 2010

Ohlédnutí za povedeným víkendem

... tihle kluci naši sobotní Chvalskou tvrz i nás pěkně rozparádili. Byla to pěkné akce ale ...

...hodně lidí mi říká, jak se na Kolbence, tedy na burze dobře a výhodně nakoupí. Krom sobotní automobilové akce jsme tedy stihli i ji.
V areálu zřícených továrních budov, na rozprostřených dekách i stáncích krčí se zboží za nízké ceny a kvality.
Nezaujal mne levný prášek na praní ani plesnivá čokoláda ale pár retro věciček. Tak třeba brusličky, pamatuješ bratě ?v:o)
V areálu se prý nesmí fotit ale byla by to skvělá fotoreportáž. Nacházají se tam zajímavé typy a týpci.
Nakonec mi Pepa koupil od rusky mluvící prodavačky plechový květináč a lucernu s bílou patinou. Bude nám zpříjemňovat dlouhé večery až se zase den zkrátí.Dnes jsme si byli poprvé zajezdit na kolech.
A s Holynkama jsme absolvovali pořádnou procházku. A pořádná procházka byla ukončena v jedné z našich Chvalských restaurací. Je to palačinkárna. Na jídelním lístku jsou sladké i slané a já se inspirovala. Byla jsem už tak odpočatá, že jsem dobrovolně vlezla do kuchyně a uvařila i vyrobila pár palačinek. No z litru mléka, no. Však ony se neztratí, Toníček je už zdravý a vrátil se večer k nám :o)
... přidávám ještě dvě videa ze sobotní akce. Z podia zní živý Karel Kahovec a jeho muzikanti a na druhém kousku jsou kluci z Příbrami, kterých heslo zní :" rytmus je základ života".
Tady je odkaz na jejich stránky Marimba.

9 komentářů:

  1. Víkend byl u Vás perfektní!!!A doufám, že i začátek a celý nový týden budete mít stejně pohodový:o).F.

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko, nabitý víkend, super fotky... budu se inspirovat a snad se mi povede dohnat, co mi leží v počítači v archivu od minulého týdne. Ty máš snad energie za tři:-) A Díky moc, ty víš za co.
    Janka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné ohlédnutí za víkendem - opět parádní zážitky. Joo a závěrečné palačinky - mňam :o)
    Příjemné pondělí Aranelko, Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, ty palačinky...a ta lucernička...ooooch!

    OdpovědětVymazat
  5. Klidně děvčata přijeďte, myslím, že pár palačinek tam ještě je a když tak vyrobím další :o)
    Janko, to je tá mánie, tak to je no :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Vždycky na ty palačinky koukám..ale pořád bojuju spředstavou, že třeba ještě jednou zhubnu..tak:-(

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné ohlédnutí, lucernička je krásná:-) Palačinky u nás taky jedou, Jára je miluje, z litru je to minimální dávka:-)

    OdpovědětVymazat
  8. No krásná nedělička!Lucerničku jsi vybrala kouzelnou! Tak doufám, že se nám vydaří i budoucí sobota! Těším se na Tebe a všechny!:o)

    OdpovědětVymazat
  9. Lucerničková je nádherná ... Kluci z Příbrami??? Ti jsou od nás á já o nich ještě neslyšela :o( Musím to vypátrat ;o)

    OdpovědětVymazat