čtvrtek 8. dubna 2010

Štika k obědu

Můj Pepa měl dnes těžký den. Při venčení Holynek si na chvíli sedl na zídku aby vybral všechny bodláčky s Nelynčiny tlamičky. Bylo jich deset. A trvalo to asi deset minut a pak vstal. Vstal ale už se nenarovnal. Co teď, já v práci až do večera a v širokém okolí nikdo kdo by mu pomohl. A tak se sám dobelhal k panu doktorovi, který mu zkritizoval jeho vzrostlejší bříško a píchnul mu pár injekcí do bolavých partií. A jednu navrch do p...lky.
No a ten můj Pepa byl tak statečný, že si nechtěl nechat ujít představení již tak notoricky známé, které dnes bylo hráno v našem HP divadle. A tak místo procházky jsme sedli do auta, zaparkovali kousek od vchodu a Pepa se krokem jakéhosi pokřiveného lázeňského šviháka, kterému občas vylítla dolní končetina nepřirozeně, vypravil vpřed. A v cíle se vrhnul do křesla naši oblíbené řady tři a zašklíbil se se slovy " u mně dobrý"
A dobrý to bylo. Míním představení. Smáli jsme se hojně. Herecké výkony všech zůčastněných jsou nad míru bravurní. Považte : Květa Fialová, Libuška Švormová, Naděnka Konvalinková a navrch Václav Postránecký.
V divadle my z počernic i ti z dalekého okolí se chováme spořádaně a svátečně ale když se nám představení líbí jako to dnešní, tak projevíme svoje emoce. To v povedeném závěru hlasitě výskáme, jucháme a tleskáme pořád dokola. A nejinak tomu bylo dnes.
No a Pepa nyní již odpočívá po svém těžkém dnu.
Hřeje ho pocit z kulturního zážitku a na zádech kočičák.

11 komentářů:

  1. Tedy...Pepo přeju Vám brzké otřepání a možnost opět chodit jako ten lázeňský švihák :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Chudák Pepa, ale statečný! No a na druhou stranu, kdy může nosit jen tak kočičáka na zádech!:o))))
    Moc, chudáčka, bolavého zdravíme!
    V.

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, Pepovi přeju brzké uzdravení pohybového aparátu :-) A máte to doma hezky rozdělené - Pepa kočičáka na zádech, ty Nelynku na hlavě coby parádní klobouk generála Napoleona :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pepovi přeji brzké uzdravení a Vám oběma krásný víkend,Flo

    OdpovědětVymazat
  5. Opět nádherně popsané, napsané!!!
    Před panem Pepou klobouk dolů - a pak že jen ženy vydrží všechno :o) Hlavně ať je brzy fit!
    Aranelko, Tobě a panu Pepovi pohodový víkend, Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Představení by se mi taky líbilo, dobře, že to Pepa zvládl a užil si ho. Jo, záda, to znám až moc dobře:-(

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky Pepovi přeju brzké uzdravení. Tu bolest znám. A tak ho moc pozdravuju.
    Pěkně jsi to napsala Aranel, jako vždy. :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Milé dámy, já vám děkuji všem za spoluúčast. Statečnému Pepovi je dnes o kousilííínek líp, alespoň to tvrdí. Mám Vám všem vyřídit pěkné pozdravení, služebníček

    OdpovědětVymazat
  9. doufám, že když píšu se zpožděním, je už pepovi lépe...A Lidu, já bych svámi taky někdy šla, kdybys mi lístky purvala...zaplatím si ej sama:-))neboj:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Přeji i já Pepovi brzké uzdravení, je dobře, že už je mu kousek líp. A divadlo určitě také pomohlo, když má člověk krásný zážitek, na bolest tolik nemyslí. Alespoň myslím:-)že to tak je:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Andy, divadelní sezóna pomalu končí ale co nevidět začně působit to naše HP v přírodě. Takže dám vědít a půjdem rádi
    Jitko moc za Pepu děkuji a ano kulturní zážitek ho povznesl na bolest myslím zapomenout nemohl ale bavit to se bavil :o)

    OdpovědětVymazat