neděle 4. dubna 2010

Oslava Superstar

...po druhé noční se zvedávám hůř. Ještě, že Holynky svěže reagují na moje zavrnění. Hned jich je plná postel. Holynka si s úsměvem lehá vedle mne na záda a hlavu lidsky pokládá na můj polštář, zatím co Nelynka na mé hlavě tvoří ráda parádní klobouk generála Napoleona.
Chvíli trvalo než jsme k takovému rannímu rituálu přiměli Pepu. Dost dlouho vzdoroval, bránil se ale dnes se Holynkově tulí také rád...
... Pepa odvezl Marušku a já zůstala s Holynkama sama. Už to skoro neznám, být doma jen tak. Vylovím z lednice kus velikonoční nádivky a pyžámkově usednu k TV. Hlídáním vnoučků i Marušky a hospodyňským běsem jsem se opomněla podívat do programu. Jak já byla mile překvapena koncertním provedením Jesus Christ Superstar. Jeho muzikálovou podobu jsem viděla vlastním okem asi dvakrát v divadle Spirála. Skvělý zážitek, kdo tam byl, jistě potvrdí...a já se tím připomenutím, tím mně příjemným hlasem Danečka Bárty i Kamila Střihavky a dalších (jen Barunka chyběla) nechám před třetí noční směnou hýčkat...

... a tady je důkaz, že nejen náš národ to vzkříšení krista, tu jarní Velikonoční radovánku bere zgruntu, že se alkoholově omamuje aby se nebezpečně v blízkosti bezpečnostního pásu kyklal a herodesovsky mi zvedal ustrašený tlak co všechno by se mohlo stát, páč to on nedomýšlí ...














...a k tomu všemu se mi do obličeje celou směnu šklíbově chechtá tento převeselý operátorový zajíc


.... a radost mi dělal Můj protipředpisový Jiří, který se svojí boloňskou Kordulkou hlídat v práci nechal :o)

8 komentářů:

  1. Aranelko, tak to mě mrzí, že jsem muzikál prošvihla! Je to moje srdcová záležitost... Příště prosím meldovat dopředu :-)))
    Užijte si klídek a pohodu

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko, těší mne Vaše návštěvy, ráda si u Vás počtu :)
    Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  3. Muzikál jsem viděla dvakrát a bylo to úžasné! Velkolepá atmosféra a Máří Magdaléna byla nepřekonatelná! :o)) Velmi dobrý tip na relax! Máš jako vždy výborný vkus.
    Krásné velikonoční pondělí!

    OdpovědětVymazat
  4. ... i já si tu moc ráda počtu :o) krásně a mile vystihující běh života :o) Parádní velikonoční relax v podobě muzikálu - výborný nápad Aranelko! Hezký zbytek dne, Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Aranelko,program by byl suprový,jen nebýt po té druhé noční směně,co??Doufám,že jsi si to i tak naplno užila.Krásný zbyteček svátečního pondělí.Flo
    P.S:Boloňka Kordulka je překrásná(vypadá jako přítulný plyšáček,ale to vypadají boloňáčci všichni :o)) )a zajíce nejvíce zbožňují moje děti-mami:"on je prostě super(i teď mi to samé křičí za zády:o)" a rozplývají se na Tvoji fotečkou........

    OdpovědětVymazat
  6. Já prostě miluji Tvůj sloh, mohla bych to číst místo knížek .........

    OdpovědětVymazat
  7. Spirála je sice jen jedna (já ho tam viděl 4x), ale můžeme se těšit. Pokud jste to nezaznamenali, Hudební divadlo v Karlíně začíná připravovat uvedení Jesus Christ Superstar.
    http://www.hdk.cz/konkurz

    OdpovědětVymazat