úterý 6. dubna 2010

Zubařka


... ráno šel Pepa k paní zubařce. Koupil ji i její sestřičce kytičku. A já abych nezáviděla, dostala jsem kytičku taky a k paní zubařce půjdu zítra :o)

Dnes mi to nedá a musím zavzpomínat. Máme takové ehmm výročí. My sme totiž přesně před rokem, museli odjet za ženichem. V čechách, totiž nebyl pro naši krásnou Holy žádný ehmmm tak vhodný...
...takto krásně vypadala naše tenkrát slečna Holy (Rilya z Roxburku Sun) a strávila s tatínkem svých dětí Ibolya közi Negro pozdní odpoledne... no láska na první pohled to bohužel nebyla a museli jsme ehmm pomáhat ....

... no a po zdařené akci jsme se mohli za 58 dní radovat ze čtyř krásných štěňátek. Na fotce jsou už odrostlejší( ale někdo pořád píše, že by rád viděl můj ehmmm ksichtík, tak tady ho přešťastný a vykulený máte) ...


... zleva Alasea (Štěstí) byla to favoritka Kutalovic Káji, říkavala ji Ariša a ráda ji venčila na vodítku, žije v Jeseníku, Aini (Dobrý duch) už z fotky je patrné, že ona první opouštěla náš domov, těšila se do Pardubic a tak jí říkáme Anička Perníčková, Nelynka tedy Aranel ( Princezna) zůstala s námi doma a zaujala místo naši milované Áji ale o té zítra a nakonec jediný chlap, princ Angel, žije v Praze a doma mu říkají hezky česky Anděl a je to mazel vymazlenýýýý :o)

8 komentářů:

  1. Anděl byl favorit všech žen, říkám mazel jeden vymazlenej :o))))

    OdpovědětVymazat
  2. Jak strašně to letí!Úplně cítím, jak ti štuclíci voní! Moc se těším, že s Pepíčkem a Holykami přijedete k nám na zahrádku posedět, pozveme i Aničku Perníčkovou a budeme mazlit moje holátka a budeme pět chválu na dandíky, jaký s nimi máme sladký život!
    Krásný den V.

    OdpovědětVymazat
  3. Návštěva zubařky mě čeká příští týden, ach jo a nebude to pouhá kontrola:-( Raději nemyslet!
    Na fotce vám to všem moc sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky krásné, moc Vám to tam všem sluší.
    K zubaři jsem chtěla hned, objednala mě až za měsíc:-( zjevně je dost narváno v ordinacích. Ale když tady vidím ty dokonalé psíky, hned na bolavé zuby zapomínám, moji favoriti by asi byli všichni:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Konečně Tě vidím i zepředu!!!!Moc Ti to tady sluší!!!Zubařka au au,brr,ale když se musí tak se musí(také tam jdu příští týden v pondělí).Ten Pepa je, ale na všechny ženský hodný,prostě a jasně GENTLEMANI NEVYMŘELI!!!HURÁ!!!!:o) :o)

    OdpovědětVymazat
  6. No jo, pepu zasadit do zlata ati tvoji hafánci jsou sladcí...

    OdpovědětVymazat