čtvrtek 15. dubna 2010

Druhé kolo

Zatím co včera u Thomayerů do pozdního večera ťukali Pepovi na hlavičku, dnes celé dopoledne ťukali ve Střešovicích na srdíčko. Máme za sebou vyšetření důležitá a ještě příští týden se bude pokračovat. A mně to přimělo k tomuto :
Bože opět ateistická, ti vzdávám hold a děkuji, že jak se zdá zle není ani nebude.
I já malá snad udělám vše co třeba jest, slibuji


....a takto nevlídně a rozkopaně nás uvítala ráno Matička...


... nevím proč, snad mne ovlivňuje práce ale tak nějak mám čím dál víc ráda tunely :o)... v nemocnici jsou i pěkné věci

6 komentářů:

  1. To je dobře, že zle není a ani nebude, zdraví je ze všeho nejdůležitější.Měli jste rušno, držím palce, ať i příští týden všechno dobře dopadne!
    Líbí se mi fotky, jsou pěkně seskupené:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ať Vám vše dobře dopadne!!!Krásné fotečky ,Aranelko.F.

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobrá zpráva, že je Pepíček jako řípa.
    Máš krásné fotky a řadu z nich bych v nemocničním prostředí nehledala.
    Koníček kouzelný, ale ten feťák brrr!Máš velmi náročnou práci! :o)

    OdpovědětVymazat
  4. jsem ráda, že Pepa je v pořádku..

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelko, potichu se přidávám k Tvému pokornému poděkování...Ať je dobře.

    OdpovědětVymazat