úterý 27. dubna 2010

Mamas and papas

V pondělí jsme byli v kině. Muž s Evou, já a Pepa. Neužili jsme si legraci ale film nás oslovil.
Ještě dnes ráno jsme měli potřebu si o něm i o tématu povídat. A o Zuzanách. Dvě Zuzany totiž v něm hrály. Obě skvělé herečky. Jedna se jmenuje Bydžovská a druhhá Kronerová. Ta druhá se narodila tam co já. A její rodiče byli herci.
Fotka je z jiného filmu ale sluší ji to tam víc, než když je za dámu :o)

7 komentářů:

  1. Tak douufám, že to stálo za to, kydž jsem kvůli tomu dostala košem:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec bych ji na fotce nepoznala, tu Zuzanu jednu! Doporučuješ?

    OdpovědětVymazat
  3. Tak filmy u kterých se neprohýbám smíchy, ale něčím mě osloví k filozofování mám moc ráda. To mrazení v zádech a potřebu si o tom popovídat - jenže na takové filmy nemám parťáka - manžel na to moc není.
    Mamas a papas mě hodně lákají - ovšem já si na to budu muset počkat asi až to budou dávat na HBO. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Film není moc pro pobavení. I když se témata člověka osobně netýkají, stojí za to zamyslet se. Herecké výkony i dalších aktérů i těch neprofesionálních jsou výtečné. Navíc mám z toho filmu pocit, že ženy jsou odváženější. Míním tím i Alici Nellis. Tak nějak se ve vyjádřování nežinýrují.
    Doporučuji

    OdpovědětVymazat
  5. Handy, moc dobře ti rozumím. I Pepa má své hranice. Když jsme si doma pouštěli film "Hodiny" při závěrečných titulcích Pepa ležel v obýváku na koberci v křeči. Když zlobí, říkám "pustím Hodiny" no a já nemusím dlouze vysvětlovat, proč nemám ráda fotbal :o))) fotbal v TV je pro mne to, co pro něj zmíněný film. Bolestivá křeč

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi zajímavé:o).A stojí za to na film jít??Krásný den,F.

    OdpovědětVymazat
  7. Obě Zuzany mám taky ráda. Na film jsem četla různé kritiky, takže jsem zvědavá jak se bude líbit mně. Ale nevím, nevím, jestli film stihnu v kinech...

    OdpovědětVymazat