čtvrtek 1. dubna 2010

V kadeřnickém salónu veselo

Opět nastal čas se nechat přistříhnout, upravit a pořádně se zasmát.
Dnešní návštěva Ivanky byla tak početná, že jsme Holynky ponechali v pohodlí domova. Myslím, že Míšino neustálé
mudrování naši kadeřnici stačilo, že se posmála hojně.




...Toník měl chuť experimentovat, jeho původní záměr mu ale profesionálka rozmluvila...

...Ivanka předložila svou verzi, Toník souhlasil a mohla se pustit s chutí do práce, výzvy to ona ráda...





...zatím co na Tonyho vlasy působila chemie, byla přistřižena Miška...

I : "vydržíš Miško stát? moc by mi to pomohlo" M: "nemůžu ti to slíbit ale můžu se o to pokusit"
M: "co je to vězení?" eL: "no, tam zavírají hodně, hodně zlobivé lidi" M: "to vím, na to se neptám, mně zajímá jestli je to synonynum pro kriminál"

M: "už jsem se líbala ve školce, s holkou" I: "a s klukem ne ?" M: "ještě ne, chci to zkusit s Tondou ale on zatím nechce "
...Míša se pokoukala na pohádku a nadešel čas návratit se k Tonyho hřívě ......barva chytla dobře ...i odvážná kštice......střih se počal rýsovat ...
...asymetrie a rozcuch, to je to pravé ...

...Toník nakonec cvaknul moji hlavu. Tak alespoň tak :o)))

9 komentářů:

  1. Moc hezká kadeřnická reporáž:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Samozřejmě reportáž, když už v jednu odpoledne nevidím na písmenka, je to se mnou bledé:-)

    OdpovědětVymazat
  3. No paráda. Míša je tedy hlásička. :o)
    Tonyho háro je úžasné, něco podobného bych taky ráda :o)
    No a jednou se blejskni i ze předu jo? Ze zadu dobrýýý:o)

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda!!!Sluší Vám to všem.Krásné velikonoce přeji.

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda, sluší vám to, kadeřnice je pěkně vysmátá, to se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  6. No super! Toník má opravdu dobrou hlavu, Michalka také super a jen nechápu, proč Tebe fotí jen ze zadu?!:o)))

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko slíbila jsem takže tady je. No a připadá mi, že fotky dětí jsou zajímavější a povídačky naši Mišky jsou neskutečné. Jsem ráda, že se Vám náš potěr líbí. No a já proto zezadu, protože tam to ještě de :o)))))

    OdpovědětVymazat
  8. tedy lidu..zbyteá skromnost, ne?:-)

    OdpovědětVymazat