středa 28. dubna 2010

Už se mi stýská

Nedávno jsem dostala fotky pořízené mobilním telefonem. Jsou z Miší postele, když ji maminka uspávala. Už se mi stýská. Po Ženě i po Mišce. Mám je kousek za Prahou ale v pátek dorazí.
U nás doma na ně čekají dva klobouky. Bude u nás na Chvalech čarodějový reeej, hej !!! :o)

Dle naši Holynky se můžou řídit mezinárodní výstavy v Letňanech. Letos jsem ale nad ní vyzrála a nepřihlásila ji. A dobře jsem udělala. Holy má prostě svoje holčičí dny.
Ušetřila jsem tím pádem jednu bankovku :o)

... jenže, včera se konal nákupní den. Mívám takové mánie. Odněkud se mi do života vplete a nezná soudnost. Musím ji vyhovět. A já slabá vyhověla. Mám novou bundu, novou sukni, nové triko a mám nové boty. A něco malého pro Ženu. Nového.
Ještě pořád jsem z nákupu nadšená a raduju se i když tamoje platební karta je scvrklá a na nadcházející příjem bude netrpělivě čekat.
A já s ní v novém ohozu :o)

10 komentářů:

  1. Aranelko, a kde máme vyfocené Tvoje nové kousky??Mimochodem zlatíčka jsou nádherná :o)!!Užíjte si čarodejnický rej.Flo

    OdpovědětVymazat
  2. Chi Ty jsi to krásně a vtipně napsala o tom nakupování :o))))))) je potřeba si udělat jednou za čas radost ;o) Ty fotky z mobilu mají užasnou atmosféru .....

    OdpovědětVymazat
  3. Už se moc těším, jak dorázíš v sobotu na "psí slet" vyfintěná! :o).Fotečky jako vždy úžasné!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Aranel, krásné fotky Tvých holčiček, také takové občas pořizuji a mají stejnou barvičku :o) A je moc dobře, že jsi si udělala radost, to je potřeba, přece si to zasloužíme :o)
    Holkýýý užijte si "psí slet" :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Tk to je fajn..že sis udělala radost...nějak se mi to te´d nedaří..nevím ti, proč mám pocit, že jsem stará, tlustá a neschopná aže to ani nový hadr nezachrání:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Flo, fakt chceš vidět? nafotím :o)
    Dášo, naštěstí to není často a jsem realista a nikdy nejdu do mínusu. No snad to stačí na sebeomluvu:o)
    Vlaďko, to je jasný, musím se předvést v novém, vystavit se :o))))
    Martinko moc děkuji za komentík a s Vlaďkou uděláme společné foto a zveřejníme :o)
    Andy já jsem starší, tlustější a neschopnější. Nevím jestli nový hadr něco zachrání ale já myslela pořád na někoho kolem a ovoce to zas tak neneslo. Tak jsem si sedla a to srovnala a myslím, že si to sakra zasloužím a ty třikrát víc minimálně :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Jasně, a tak to má být. Často to také neumím, ale snažím se a učím se to. A nové věci určitě člověka potěší a zvednou náladu. A Holy je prostě úžasná, ten její pohled:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Aranelko, chci:o).To víš jsem zvědavá ,jako každá baba:o)),hihi.A s Tvým názorem pro Andy tedy rozhodně vyjadřuji nesouhlas!!My ženské jsme krásné v každém věku a mimochodem ,jak máš fotku na schodech v metru ,jsi fakt kočka!!!!A to je fakt...bez odmlouvání!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky z Miší postele jsou moc pěkné, taky se mi líbí:-)V pátek si to spolu pěkně užijte!
    S nákupem jsi udělala dobře, určitě ti to bude v novém ohozu moc slušet:-)Navíc jsi vlastně ušetřila díky Holynce za startovné:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Teta, to tě v novém ani nepoznám, co? :-)

    Nám letos asi čáry díky Káji horečce nevyjdou :-(((. Moc mě to štve...

    A já si říkala, že asi jedna z Karáskovic krásek hárá... Včera ráno se tam k vám rychlostí blesku hnal Adámek :-))). Málem byl vpuštěn i dovnitř :-D.

    Tvoje Žena a Miška jsou sluníčka :-).

    OdpovědětVymazat