středa 7. dubna 2010

Je to rok




... čas letí neúprosně. Dnes je to přesně rok co jsme se navždy rozloučili s naši milovanou jezevčicí. Ája byla už stařičká psí babička, hluchá a slepá s nemocným srdíčkem. I přesto bylo loučení se sedmnáctiletou parťačkou velmi těžké a bolavé.... ... dnes vzpomínáme jak byla vitální, ještě ve věku téměř třinácti let se s námi vypravila na výlet na Pravčickou bránu a zatím co jsme se nahoře unaveně usadili ona nedala pokoj místní kočičce.... ...když ji bylo čtrnáct let, rozhodovali jsme se zdali ji máme nechat operovat nebo ne. Rozhodli jsme se pro operaci. Rychle se zotavila a my jsme ji pořídili štěňátko, Holynku. Jsme skálopevně přesvědčeni, že přítomnost Holynky naši Ájince prodloužila život. Ája se díky Holynce začla snažit víc běhat a hopsat a předhánět. ... ...milá Ájo, myslíme na tebe a nikdy nezapomeneme jak jsi měla ráda malé děti. Michalka jako malé sotva chodící batole tě chtěla vodit na vodítku a ty jsi se trpělivě s ní procházela sem a tam. A když tě občas zatahala neopatrně za kožíšek nezlobila si se...vy dvě jste si užili moc krásná dobrodružství...

...vzpomínáme jak si na stará kolena vytahovala knížky z knihovny a četla si "Babičku" či "Finfárum" :o) ... ...vzpomínáme jak si se ráda od doby co máme sprchu, chodila do ní procházet. A to si představ milá Ájinko, že to všechno dnes dělá Nelynka. Přes to, že jsi neměla možnost se s ní setkat, ona jako by tě znala, jakoby ste si někde vy dvě na cestě předali informace.... ... spinkej sladce miláčku náš chlupatý, vzpomínáme na tebe všichni s láskou



9 komentářů:

  1. Vzpomínám s Vámi a vím, že Ája je v psím nebi v báječné společnosti.Moje Nanynka, Lolly i Mína jsou s Ájou jedna ruka! A tak to má být! V psím nebi je blaho!
    V :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ať se Áje v nebi dobře žije! Líbí se mi v šátku a s brýlemi na nose:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko...teda nádherné fotky. Ája musela být bezva. (My Ájiny už holt jsme takové :oP )
    Měla se u vás určitě krásně a to ji prodloužilo život. Chtěla bych být tvým psem.
    A dojala jsi mě. Takhle po ránu. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, krásné fotografie a nádherné vyznání pro Áju do psího nebíčka!
    Také máme u domečku psího kamaráda a černobílého kocourka, tak s tebou úplně cítím. Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Teta, tys mě úplně rozplakala... Krásné vyznání. I já si na Áju živě pamatuji. To jsme se ještě zdravily "Dobrý den" a já vždy obdivovala ten její úctihodný věk! Teď už všichni obdivují úctihodný věk naší Megušky. A já se jen děsím, kdy i já se budu muset rozhodnout...

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelko,nádherné fotečky a povídání!!Áji je jistě tam nahoře jen a jen dobře!!Flo

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem dojatá, i když až odpoledne. Krásné psaní a krásná Ája. Se svojí slabostí pro jezevčíky se úplně vidím, jak jsme spolu kámošky. Měla se u Vás krásně a i když jsem jí neznala, je mi líto, že už tu není.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc Vám všem děkuji za milá slova.
    Na fotce s šátkem a brýlemi si hrály s Míšou na Karkulku. Potřebovali jsme zabavit nemocnou Míšu a přimět ji v klidu alespoň sedět. Existuje celá řada dalších fotek kde dováděli s našimi vnoučaty ale nestihla jsem to dát dohromady, tak příště něco zveřejním.

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou prostě super a tvoje povídání si vždycky se zájmeme přečtu. Moc krásně jsi to napsala, smutné, ale dojemné.

    OdpovědětVymazat