sobota 17. dubna 2010

Ocenění III.

Krásným kytičkovým oceněním mi udělala radost Martinka http://martinahome.blogspot.com

Pravidla:
1) pošlete ocenění 12 blogům
2) zveřejněte link na nominované na svém blogu
3) zanechte odkaz o nominaci na jejich blogu
4) podělte se o svou lásku a uveďte link na člověka, který vás nominoval

Ocenění poputuje dál k mé virtuální rodině.
Vybírám tedy pouhých dvanáct s přáním, že cena doputuje i dalším. Všichni jste vyjímeční, někdo z Vás krásně píše, někdo je kreativní jinak ale všichni věnujete blogování svůj vzácný volný čas a dovolujete mi nahlédnout do vašeho soukromí. Dívám se a smím číst nejen u Vás doma ale i ve Vašem srdci.
Jsem přesvědčena, že i takto vznikají přátelství, snad nejen ta virtuální. Protože co není, může být. A věřím, že i souhra náhod kdesi vzduchem na cestě, dovolí vzájemné vyslyšení a v nouzi pomoc.
Přeji všem krásný zbytek víkendu Aranel

Gabro
Rejcka
Handík
Flo
Babs
Aya
Monika
Kopretina
Halkač
Katka
Jitka
a Kopáčci

12 komentářů:

  1. Moc Ti gratuluji a opravdu od srdce děkuji!!F.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji, této krásné ceny si moc vážím a jsem ráda, že můžu být členem tvé virtuální rodiny a že se nejen virtuálně známe...

    OdpovědětVymazat
  3. Liduško, tak také kukni ke mně!:o)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranel
    Nevím, čím jsem si to zasloužila, ale věz, že po celém dni, kdy jsem se cítila fakt mizerně, jsem teď otevřela net a nakoukla na blogy, co nového, potěšilo mne to moc a regulerně tu bulím(ale to bude tím, že dnes k tomu nemám daleko celej den:-).Moc si toho vážím, děkuji. Janka

    OdpovědětVymazat
  5. Aranel, moje neznámá virtuální kamarádko, jsem na tom tak nějak podobně, jako Kopretina...
    Po hektickém dni jsem koukla na blog a tvoje kytička mi vykouzlila úsměv na tváři, dneska jsem měla opravdu náročný den.
    Takže ti děkuju opravdu moc.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za kytičkové ocenění. Vážím si ho a udělalo mi velkou radost. Ještě jednou díky a krásné jarní dny přeje Jitka.

    OdpovědětVymazat
  7. Téééda, moc děkuji za milé ocenění!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Aranel, moc děkuji, kytičkové ocenění mi udělalo velikou radost:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem úplně paf. Moc děkuji a velmi si toho vážím. A když je to navíc kytičkové:-) Květin není nikdy dost. Srdečně děkuji a přeji samé kytičkové dny.

    OdpovědětVymazat
  10. I ja moc dekuji za to krasne kytickate, ... opravdu potesilo!

    OdpovědětVymazat
  11. a ty máš cenu u mě, Lído:-)

    OdpovědětVymazat