čtvrtek 15. dubna 2010

Jak uvařit žábu II.

Stačilo se doma zmínit.
Herecký výkon paní herečky na generálce mne okouzlil, dojal i na maličkou chvíli rozesmál.
A Pepa se s velkým zájmem poptával. A tak lístky dostal k svátku.( neznám lepší dárek, než vstupenky do divadla, nebo na koncert atd. je to moje úchylka :o) )

A co Vy, už víte jak uvařit žábu?
No do horké vody ji neházejte ona okamžitě vyskočí ven.
Budete-li pomaloučku vodu ohřívat, nenápadně se na dně hrnce počne objevovat bublinka po bublince, uvaříte ji.

A pokud máte pocit, že se bublinky objevují nejen ve vašem hrnci s vodou ale jaksi ve vaši milé domácnost, tady je kontakt na bílý kruh bezpečí
A neváhejte a volejte, zachraňtě sebe, jen tak totiž můžete zachránit někoho jiného.

8 komentářů:

  1. To jste se měli s Pepou pěkně:-)Takové dárky jsou nejlepší! Díky za kontakt, snad ho nebudu nikdy potřebovat, ale někdo jiný třeba ano.

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko jsem ráda za tvoji reakci, přesně tak je to myšleno, může potřebovat někdo třeba v okolí...

    OdpovědětVymazat
  3. I my se obdarováváme lístky na "kulturu" všeho druhu. Vždy potěší! :-) a nemusíme řešit, "kam s tím" -doma v bytě, že? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Pepa je úžasný!!!Jen zmínka, on hnedka vezme situaci do svých rukou!!Achh,prostě je to muž činu:o).Krásný víkend Vám oběma,F.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem trouba to je tak když nečtu pořádně:o(.Já myslela, že Ty jsi vyslovila přání a on to on,ale i tak jste bezva pár :o)) .A já se omlouvám!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné Liduško!To je dárek.Ještě jsem žábu nevařila, ale asi to zkusím.Kontakt velmi zajímavý, já jen doufám, že se budu zachraňovat jinak!
    Hezký víkend
    V.

    OdpovědětVymazat
  7. Doufám, že potřebovat nebudu..a pepu ti závidím, fakt:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vlaďko a milé moje spolublogovnice. Na příkladu "vaření žáby" vidíme jak plíživé je domácí násilí. A taky jak těžké je pro oběť uvědomit si, že něco není v pořádku, že obětí již je! Proto se tak v okolí podivujeme, proč ta ženská od něj neodejde ? Neodejde, ona se vaří jako tá žába pozvolně. Kdyby se milý od prvního okamžiku choval agresivně, určitě by na druhé rande s ním nešla. Jenže on sprádá nitky, vodu vaří pomalu...odloudí ji od rodiny, přátel, oslabuje sebevědomí, postupně spřádá svůj ďábelský plán,tak to je.

    OdpovědětVymazat