sobota 3. dubna 2010

Řád

... když se vracívám ráno z noční směny, zvyknu vyvenčit Holynky, dát si pořádnou sprchu a kolem sedmé ráno můžu proti pravidlům biorytmu jít spát....
... než jsem ulehla natáhla jsem si budíka na 10:45. To abych alespoň částečně čerstvě připravila oběd, je u nás Maruška.
... po zaklapnutí zesílujícího vrčení, jsem si slastně ponatahovala tělo a statečně se postavila na nohy...

eL. : Ahoj Maruško, tak tě u nás vítám
M : je mi špatně
eL : bolí tě něco ?
M : ne, je mi nějak špatně
eL : a to se ani nepřivítáme ?
M : není mi dobře

Než jsem spala:

M: (vzrušeně) je po sedmé hodině a vy se válíte v posteli a já tady sedím sama jako žebrák !
P : měl jsem hodně práce s fakturováním, šel jsem spát ve 3:30 a eL. si před chvíli šla lehnout po noční
M: tady není žádný řád !!!!

Menu: hovězí vývar s nudličkama+ pečená kachna se zelím a bramborovým knedlíkem+pivo+kus dortu (zajíc)+rozpustná káva se smetanou s dvěma kostkama cukru
No a zítra Pepa odveze Marušku ke švagrové :o)

9 komentářů:

  1. Maruska nema chybu :-)))
    A MENU mela jako v peti* hotelu, ... ale sedi sama jako zebrak :-)))

    A zacala jsem se smat u popisu prichodu z nocni. Kdyz jsem takto jednou prisla po treti nocni domu(o vikendu), byl u me v byte zrovna bracha a byl parit. Probehla jsem byt a spicich lidi tam bylo vice, nez bylo "luzek". Ja ospala jsem chtela rychle probehnout vanou, ... ani jsem si nerozsvitila, ... vlezla jsem do vany a opravdu jsem vanou jenom probehla, ... ujela mi noha na blitkach(pardon, ale opravdu to tak bylo) a ja se v tom vyvalela. To by nikdo neveril, jak rychle byli vsichni vzhuru a ani zbytkovy alkohol jim nevadil u uklizeni celeho bytu ...

    OdpovědětVymazat
  2. Katko já nechápu proč se na příbuzné nekoná ten konkurz ? :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko, pevné nervy přeji :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Řád chybí i u nás a to nás všechny Jára rovná do latě:-) Oběd nedostatek řádu určitě vynahradil, byl přímo luxusní

    OdpovědětVymazat
  5. My jsme s řádem na tom stejně:o)Maruška se má ale u Vás náramně.Oběd byl přímo božský!!Krásnou neděli.Flo

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Aranel, také přeji krásné a poklidné Velikonoce. Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Liduško, jako bych byla u vás.Vylíčila jsi to krásně.Já vím, že realita tak krásná není, ale každý budem jednou "Maruškou".Měla jsem něco podobného s mojí babičkou.Byla to maje druhá máma a moc pro mě v životě udělala.Pak najednou byla stará, nemocná, sklerotická a byly chvíle, že jsme si všichni mysleli, že už to nezvládneme a že nemůžeme ve zdraví vydržet.A vydrželi jsme.Babička odešla doma mezi svými a moc často si přeju, aby tady ještě byla! To jsem ale patetická, to asi to velikonoční duchovno!
    Krásně si to užívejte a dnes by to ten řád asi chtělo! :o))))

    OdpovědětVymazat
  8. Moc Vám všem děkuji za komenty i za podporu. Kdo mne zná ví, že mateřsky pečuji o vše živé nejen v naši domácnosti. A, že neni jednoho toho..... a taky nelze dát lásku tomu kdo o ní nestojí, to už vím a nikomu se nenutím. A protože již jsem už dlouho na tom světě a všechny mně milé, blízké ženy odešly na onen svět stářím vím, že nemusí to stáří být jen o nenaplněnosti a zlobě. Pokora a láska sluší nám všem

    OdpovědětVymazat
  9. Co na to říct...že tuším, že továžněě tak veselé není:-( a že držíš skvěle!

    OdpovědětVymazat