neděle 11. dubna 2010

Na co jsem málem zapoměla

Tento týden nás navštívila Gabro. Naše setkání bylo dlouho odkládané. Není to vzdálenost co nás dělí ale ta hora aktivit co Víla, jak ji říkám má. A Víla proto, páč co by obyčejná máma dvou malých cácorek mohla toho stíhat tolik?
No a ta Víla takto krásně fotí. Na první fotce Nelynka a na té druhé Holynka... a ta moje Víla mne hned ve dveřích obdarovala vajíčky. Mají zvláštní BIO barvu. Posuďte sami


... tento týden mi rozkvetl Vánoční kaktus. To jsem z toho blázen nebo ten kozel zahradníkem? nevím ....
...a když jsem u té květeny, tak tuhle fialku mám moc ráda. Vůbec mám ráda bíle kvetoucí kytičky a v kombinaci s krásným stařičkým hrnkem ...

... no a tady je ulice v naši čtvrti. Tak asi jeden týden to trvá. To její krásné stromokvetení. A to si ji musíme hodně hlídat a chodit nakukovat aby sme nemuseli na tu krásu čekat zase další celý dlouhý rok. To se radši v deštivém čase sedneme do auta a zkontrolujeme její přemilé kvetení

10 komentářů:

  1. Kutaliku vajicka znam taky, ... vypadaji "divne", ale jsou moc dobre !!!

    A diky za napad s dortikem pro tchyni, ze musi byt "jiny", ... prave se na nem pracuje :-))) A ani Kutaliku vajicka na nej nepotrebuji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko,teda,teda tolik nových věcí:o).Neroztomilejší jsou fotečky Holynky a Nelynky,nejkrásnější rozkvetlá ulice a fialka,nejzajímavější jsou vajíčka a kaktus ....tedy aspoň pro mne.:o)Krásný zbytek neděle,F.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Aranelko!Ja mam take rada barevne kvetinace,dela to kyticicku jeste krasnejsi.Ten pejsek je moc pekny ,pekny fotky a moc krasny blogisek....Romca

    OdpovědětVymazat
  4. U Vás už to tak kvete???? U nás ještě nic :( Ta první fotka je nádherná, máš krásné hafušky a ten kukuč....

    OdpovědětVymazat
  5. Pokochala jsem se pohledem na krásné fotky, jedna hezčí než druhá:-) Víla musí být opravdu pravá víla, ani já ty její aktivity nechápu:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Víla děkuje :-), ale i jí někdy docházejí síly... Jako třeba dnes :-(.

    Teto Holynková, ta vajíčka jsou bezcholesterolová! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Opět na mě z tvých fotek dýchá pohoda a klid...Jen si přivonět, pohladit hafinky a zakousnout něco dobrého...

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny Vás moc zdravím a děkuji za komentíky. Romano vítej ! :o)

    OdpovědětVymazat
  9. aranel..koukám, že už ti to krásně jde s tím photoscapem..taklová blbost, ale vypadá to luxusně!

    OdpovědětVymazat
  10. Andy, ta blbost mne teď baví jako nový model Dušana Chrástka :o)))) Naučila mne Víla, no jasně a tobě moc děkuji :o)

    OdpovědětVymazat