středa 21. dubna 2010

Na ouřadě

Mám trochu zpoždění. Pracovní víkend a koleno bolí a je mi, tak nějak. No myslím že se tomu říká vnitřní teplota? Tak nějak. Výsledkem je spavost. Spala bych jak Šípková.
Nicméně bylo potřeba něco zařídit na ouřadě. Ten náš je v pohodě. Má uvnitř hezkou recepci a udělátko na pořadové čísla. Bezbariérový vstup má veselé žluté zábradlí.
Venku sice sedí taková smutná socha, žena až by jeden mohl nabýt dojmu, že ho uvnitř nečeká nic pěkného ale živé úřednice jsou hezké a usměvavé.
A mám pocit, že déle než 10 minut jsem tady nikdy nečekala.
Tak si říkám, proč jednou taky nepochválit ouřad, alespoň ten náš...

... no a tady je důvod k petici. Tato cihlová ohrádka byla kdysi postavena aby ukryla páchnoucí popelnice. Ty už tam sice nejsou ale nastěhovali se tam lidi bez domova. A protože stavba i pozemek je obecní, budeme asi žádat obec o odstranění.
Tak co myslíte, mám podepsat petici?

6 komentářů:

  1. Já budu jedna z prvních, kdo petici podepíše! Už mockrát jsme se s Alešem bavili o tom, že je čas to zbourat... Plno nemyslících tvorů tam odkládá pytle s odpadky, omladina se tam každé ráno schází na cigáro... A teď když vidím, že se tam uhnízdili bezdomovci... A na tohle já se každé ráno musím koukat :-(((. Sem s peticí! Budu ji šířit...

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko, přidávám se k Gabro,jestli k ničemu již neslouží ,pak raději zbourat ....Úřad máte ale bezvadný,leckdo by Vám mohl závidět.Jinak Ti moc přeji ,aby Tě koleno už konečně přestalo zlobit.A Ty jsi se cítila ok.F.

    OdpovědětVymazat
  3. Foukám na kolínko , za týden je "Praha" a kdo by odvodil Nelinku!? Máte to velké starosti v tom velkém městě! Jsem pro petici a zbourat, alespoň na dálku! Já se raději z okna dívám na kytky a les!:o)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak petice má rozhodně smysl!!! Takovéhle zašívárny jsou jen pro zlost.
    A pochvala úřadu je milá - a jistě by potěšila i milé pracovnice. :oD

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě bych podepsala, protože takové hnízdo je potencionální velké nebezpečí. A přeji koleno bez bolesti, co nejdřív, nejlépe hned:-)

    OdpovědětVymazat