pátek 16. dubna 2010

Božská ulice

Naše božská ulice se jmenuje Běchorská. Škoda, že ne Božská. Kvete totiž božsky a my se s Pepou a Holynkama vydali po ní jarně procházet a kochat se tou rozkvetlou krásou už během dopoledne...

...Pepa si na mne po akváčku počkal a ještě s mokrými vlasy vyfotil:o) No netvářím se dvakrát, bolí mi koleno au........ cestou v Metru se dovídám, že Žena nemůže dnes na kafíčkovou schůzku, no dáme jindy Ženo, třeba příští týden...
...a večer jsem se zaradovala kouskem pořadu Bobby McFerrin - Vyzkoušej to doma
když už naše domácí kasa nemá 8 zbytečných modrých bankovek na živák, tak jsme si zanotovali doma :o)

10 komentářů:

  1. Taky jsem koukala. Božský dar ten jeho hlas...:o)
    Vaše kvetoucí ulice...poslyš vy žijete někde na rovníku? Tady nekvete nic. Tady je šedo a špinavo...holt kousek od Ostravy. Možná i ten popílek z Islandské sopky. :o))
    Holynky jsou krásní miláčci. Kvůli tobě už jsem je studovala v obchodě v encyklopedii.:o) Psí. V knihkupectví. Byla šíleně drahá a paní se nelíbilo, že si ji v knihkupectví jen tak čtu :oP

    OdpovědětVymazat
  2. V naší ulici také nic nekvete, ale alespoň už svítí sluníčko a rozkvetlou ulicí se kochám tady na fotkách.To je jako Božská ulice a Pepa jako pan Božský:-)A Holynky jsou nádherné:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, hledají ho v americkém seriálu a on bydlí u mne doma :o) Pepa je fakt pan Božský

    OdpovědětVymazat
  4. I u nas je silnice a podel kvetou takhle krasne stromky jako u vas..chtela jsem si je vyfotit,ale uz jsem to zas nestihla..krasna ulicka..

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu to ve vaší ulici vypadá božsky!!! Ty květy, to je něco:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelko, mrkni prosím na můj blog, máš tam nachystané překvapení :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Záplava nádhery, vůně a čistoty ...

    OdpovědětVymazat
  8. Liduško to jsou nějaké ranné sakury?Vypadají nádherně.Hýčkej si svoji Božskou!
    pa pa V.

    OdpovědětVymazat
  9. Aranelko,tak znovu:o).Už jsem psala včera ,ale ráda si to u Tebe zopáknu.Ulice je nádherná,Pepa úžasný,prostě jak je tu již napsáno:"PAN BOŽSKÝ"a Holynky roztomilé.A já doufám, že koleno už bolet přestalo.Krásný víkend a nový týden,F.

    OdpovědětVymazat