pondělí 5. dubna 2010

Velikonoční vzpomínka

... pozvala jsem koledníčky na odpolední pośezení u chlebíčků ....

... nakonec jsem zvládla i moučník a za perfektní recept na tiramisu děkuji Martince je vinikající ! ...



... kraslici jsem malovala barvičkama na porcelán, jak se Vám kraslice Pepa líbi ? :o)))
... další jsem malovala barvičkama na sklo ...

... letošní Velikonoce byly v duchu příjemného setkání rodiny. A tak to mám ráda.... večer jsme stihli návštěvu kina. Můžu už také říct, žej jsem film Ženy v pokušení viděla a líbil se mi :o)

8 komentářů:

  1. Tedy, vy jste se měli o Velikonocích pěkně, takové dobroty, mňam!
    Krásné fotky, nejhezčí je kraslice Pepa:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten první obrázek je pro mě ideální svačinka:-) Je dobře, že jste si svátky hezky užili a Pepa jako kraslice nemá chybu:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pepa je jak opravdový! :-) Tiramisu bych si dala...

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou mi tedy dobroty:o))-mňam =vypadá to úžasně a kino k tomu ,to je super!!!Krásný nový týden Ti přeji,Flo
    P.S:Pepa kraslice je roztomilý,achhh!!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak teď sotva popadám dech...jak ráda bych strávila šmigrust u aranelků! Nádherné kraslice a úžasné občerstvení.

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam,mňan!Dobré pohoštěníčko!Ty nikdy nezklameš a Pepa jako kraslice nemá chybu!:o)

    OdpovědětVymazat
  7. Krása, lído, my so musíme o tom tvoření pokecat..i když te´d netvořím, furt se učím akorát:-(

    OdpovědětVymazat
  8. Pepa je dokonalý i ostatní vajíčka a nemluvě o těch dobrotách ;o) hned bych si dala ---

    OdpovědětVymazat