středa 21. dubna 2010

Trochu krásy

Dnes jsem musela k Andělu vyřídit kus své minulosti. Už cestou tam jsem si slíbila, že se odměním. Protože, ať se to někomu líbí nebo ne, jsem někdy i statečná holka.

U Anděla je stánek s kytičkama. Je prý otevřený 24 hodin denně.
Dlouze jsem okukovala, vybírala. Růže jsou tam tak nádherné, že milcům živých květů zvláště růží se snad na chvíli musí zatajit dech. Už jsem jednu nevýslovné krásy držela v ruce a pak jsem zahlédla japonské bílé růže. Ty jsem kdysi dostávala od Pepy. Dokonce zdobili moji svatební kytici.
No a nakonec jsem si vybrala papoušky. Prostě papouškové tulipány. Aspoň tři. Jsou zvláštní a já se těším až se zítra víc rozvinou.
A růže si budu přát k narozeninám...

... no nejsou nádherné? udělali radost i Pepovi a on mně tím, že přinesl výsledky vyšetření a ty výsledky vypadají moc dobře, ufffff...

... koupila jsem si na doporučení Ženy sušené jahody v bílé čokoládě. Jahody jsou opravdu suché a jakoby slané??.. ale dobré :o) a dieta dostala zabrat...
... a když si chci udělat radost, tak i tím, že koupím něco tomu koho mám ráda. Tady je set dvoupyžámko pro Mišku až bude u nás v létě o prázdninách spinkávat.

11 komentářů:

  1. Za statečnost náleží určitě odměna:-) Papouškové tulipány jsou krásné, jahody určitě dobré a pyžamko pro Michalku moc pěkné, bude mít radost:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Teta, ty umíš žít... Já se budu od tebe učit :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko pěkné ránko, Gabro to náramně popsala, já jen dodám, že o tom, že jsi statečná žena - já rozhodně nepochybuji. Odměna je nádherná! A Miška se má mít tak báječnou babičku. Krásný čtvrtek, Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, tak teď malounko závidím...:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Aranelko,trochu krásy?Nespletla jsi to trochu:O)??Snad TOLIK krásy a hlavně najednou,uff.Kytičky jsou naprosto nádherné a takový výběr(to se nám mimopražským ani nezdá:o) ),dvojsetík pro Mišku je suprovní,jahody zajimavé.Jen nic nepíšeš o kolenu,je aspoň trošku lepší??Krásný den,Flo

    OdpovědětVymazat
  6. Jen se přidávám k výše řečenému ( růže mám také ráda,ale tulipány nemají chybu). A přeji plno krásných dní:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Liduško, to je krása! Tulipány a růže! Také moje nejoblíbenější! Krásný den V.

    OdpovědětVymazat
  8. Opravdu krasne kvetinky...Ja zboznuju ruze,ale kytky jsou krasne vsechny..romca

    OdpovědětVymazat
  9. Aranelko, děkuji za povzbuzení u mne, napsala jsem tam odpově´d, pokud zas zavítáš.
    Taky jsem se chtěla zeptat, co koleno, zda už je to lepší. Květiny nádherné a setík pro Mišku- myslím, že se vnučce v něm u babičky bude spinkat moc hezky:-). Tak přeji pohodový konec týdne
    Janka

    OdpovědětVymazat
  10. Aranel,... to kvetinarstvi znam, ... vzdy, kdyz jsem v Praze, chodime k Andelu, ... maji tam krasne kytiky
    A pyzamka jsou super, ... to se bude spinkat u babicky :-)
    A ty jahody vypadaji take dobre

    OdpovědětVymazat