sobota 24. dubna 2010

Někdy se nic neděje...

... a někdy ráno přejdeme přes dvě ulice a musíme pět chvály na naše Chvaly tak jako dnes. Konalo se randíčko s vůni benzínu...
... Holynky si našli několik malých i velkých kamarádů...
... potkali jsme známé tváře. Hele není tohle Muž a Eva, jasně :o) Jídlo podávané na krásných porcelánových i skleněných talířích...
... i další osobnosti se k nám přijeli podívat a přátelsky k nám promluvili...
... a už jsme obdivovali tu krásu zašlých časů....
... i na děti se myslelo...
... trabantík...
... stylový frajer...
... z jiné země původu je Ford...
... navštívila nás i armáda...
... žlutý krasavec...
... kolem ohniště stáli motorky...
... a další krasavci...
... nejstarší dědeček automobil je z roku 1915...
... akce to byla krásná, počasí jakbysmet. Užili jsme si všeho plnou měrou a Holynky už nedočkavě čekaly u dveří. Pojďte už domů na gauč :o)

10 komentářů:

  1. Páni, to byla jistě skvělá sobota!:o) Prosím, šlo by prozradit tajemství, jak se dělají ty úžasné koláže!...:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Víš že jsem na té akci ani jednou nebyla??? Ne že bych nechtěla, ale nikdy jsem o ní předem nevěděla a vždy bylo něco jiného v plánu... Když jsem vytírala dopo barák, říkala jsem si, že je asi nějaká akce (takových lidí, co se trousilo směrem na Chvaly :-)). A ono ano! Taková pěkná reportáž!

    OdpovědětVymazat
  3. Vlaďko: PhotoScape - to je to velké tajemství :-))). Dá se stáhnout z netu, je grátis a v češtině...

    OdpovědětVymazat
  4. No a já Vílo čekala, že tě každou chvíli potkám a AndyPan s Šárčetem taky.
    Velké tajemství je prozrazeno :o))))

    OdpovědětVymazat
  5. Aranel, pěkná reportáž, měli jste tam tedy pořádně rušno:-)
    Gabro, Aranel, nedalo mi to a PhotoScape jsem si taky stáhla, doufám, že nevadí:-) Muže mám přes víkend pryč, tak jsem si včera večer hrála:-)Je opravdu bezvadný!

    OdpovědětVymazat
  6. Moniko je to super hračka tak už se těším na Járovy stránky jak budeš obrázkovat :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Holynky jsou úžasně trpělivé, jak čekají na svůj gauč:-) Ale akce to byla krásná, a krásně zdokumentovaná. :-)Moc hezky jsem si početla a pokochala se.

    OdpovědětVymazat
  8. Jj, krásná vozítka jste tedy shlédli :)
    A prográmek na fotky je vážně úchvatný :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krása..škoda že jsme měli jiný prográmek:-(

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to muselo být super, miluji stará auta ... a čekající Holinky jsou úžasné ...

    OdpovědětVymazat