sobota 1. května 2010

Když láska není jen slovo

.... lásku, když tu svoji vymaním z té přemilé chemie, milunkovské vůně i sexu v našem městě, vyvstává mi jedno slovo. Slovo, které romantikům zní snad divně a srdce jim na ním asi neplesá.
Podporovač.

Avšak vězte, že jen Podporovač je ten, kdo cítí moje sny. Kdo je dokonce s kuráží odkrývá a nemarní čas čekáním na hlasité volání. Kdo umí opar mého ženského snění měnit svoji účastí a podporou v čin.
Snad je to trošku i proto, že mé sny nejsou nijak špatné. Netasím v nich meč a nevedu krvavé války.
Dá se jim vytknout snad pouze jedna věc a to je kus ženské marnotratnosti.

S tímto věděním, tady neskromně doufám i věřím, že ani já snad nejsem zcela hluchá a slepá a snad i já naslýchám jeho snům.
Snad i já bývám připravena a význam slova mi není cizí.

A jestli jsme si u nás doma vzájemně Podporovačem, poklidně říkám, že naše láska není jenom slovo.

8 komentářů:

  1. Nebývá než blahopřát k tomu štěstí a lehounce zazávidět :-)))).
    Je to moc krásně napsáno.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné! Hejčkej si to štěstíčko a lásku! Bylo mi s vámi moc hezky v sobotu! .o)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to moc hezké..a každého to nepotká...

    OdpovědětVymazat
  4. Jj, slovo "Podporovač"...mě napadlo jen "souznění", ale "Podporovač"...to vyjadřuje vše. Moc hezké!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Já si na svého Poporovače musela počkat, není to ten první, no. Nyní si to užívám

    OdpovědětVymazat
  6. Ono asi není důležité jestli je první, hlavně že prostě konečně je :) Někdy nemůžeme mít to pravé hned, ale musíme si na to počkat, hledat a nalézt. A pak si to umět naplno užít :)

    OdpovědětVymazat
  7. Aranel, moc pěkně a pravdivě vyjádřeno..
    Janka

    OdpovědětVymazat