neděle 23. května 2010

Zmizet

NeJiráskuj! Opáčím Pepu. Pepa je totiž krásný sečtělý člověk co rád vše obšírně vyjasní. A já pak sedím ztracená v záplavě slovních nití až nevím kde jsem. Jeho krajina je pro mne příliš v moment košatá. Zúžim obočí abych dala najevo svou nevoli. Aha, promiň, řekne a vysvětlí proč tahá v řeči nitky na můj pohled tak nesouvisející. Aha, říkám, děkuji, rozumím.

Není důvod k rozmíškám hned. Mám slabost pro Pepovu krajinu a zlepšuju se. I on si zvyká na mnou chudé pokyny odkud kam. Motor rodiny. Tak mi říká.

A já říkám, vyhovuje mi kniha. Zmizet.

Dvě otázky :
1. Která šikovná blogařka uháčkovala Hafušku?
2. U koho doma bude bydlet Hafuška?




10 komentářů:

  1. No to nemá chybu! Užasné! Tak na otázku jedna neznám odpověď? Ale myslím, že ty nejsi jen skvělá kuchařka, ale i nesmírně šikovná pletařka a ta dvojka by mohla býti vaše maličká vnučka? Achjo! Dám se podat!

    OdpovědětVymazat
  2. Paní Kopáčková má zlaté ručičky!!! A bydlet bude jistě u vás, neee??? To je kouzelné...

    OdpovědětVymazat
  3. 100% to byla Dasa, ze mam pravdu?
    A Hafuska je kouzelna ...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak první nevím, druhou tipuji na Mišku...Hafuška je krásná, bude se líbit:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na otázky neodpovím, protože jsem unášena kouzelně napsaným textem :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je krása, až je mi po přečtění lehce stydno jít psát svůj blog přízemní řečí...takže ještě raději s psaním počkám a nechám působit ty krásně psaná slova :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Šikovný háčkovací kreativec s obrovským smyslelm pro humor je Dáša Kopáčkovic :o) Mo děkuji za Hafušu už na ní netrpělivě čekáme a bude bydlet zatím u nás ale uvažujeme o jejím domově u naši Mišky, páč ona živého dandíka mít pořád nemůže. Má jen morčátko :o)
    H. a P. to mne nakopla ta klížka, fakt se čte dobře, jo a dík

    OdpovědětVymazat
  8. Tak Dášku jsem si tipla dobře, vím, že je fakt šikulka, ale tohle její dílo prostě nemá chybu jen obživnout! Jestli zakotví u Mišky, tak se bude určitě líbit.

    OdpovědětVymazat
  9. Knižku si píšu..za pět dní dnad budu volná...

    OdpovědětVymazat
  10. Andy už jsem koupila i "cestu k moři" čte se mi moc hezky

    OdpovědětVymazat