sobota 22. května 2010

Páteční tlaková níž

Včera byl pátek a mně se vyjímečně podařilo být doma sama. Rozhodla jsem se nedělat nic. Jakási viróza co skolila tento týden i Toníka mi skočila do těla. Ke všemu stačil pohled z okna a bylo jasné, že krom venčení Holynek nic víc od sebe nemůžu čekat. Ponořila jsem se do svých myšlenek a přehodnocovala minulé "mrzí mne" abych zjistila, že mne toho mrzí ještě mnohem víc, než jsem napsala.

Zvláštní je, že mrzí pořád jenom mne a nikoho jiného, zdá se.

Abych se vynořila z té špatné nálady, začala jsem přemýšlet, co jsem dělala před rokem, jak jsme žili ? No ano, naše Holynka se chystala pomalu na štěňátka.
A my s ní. Vyřešili jsme ji takto školku pro její děti a pro perfektní porodní bednu jsme jeli k Vlaďce Pro radost.
Holynce se to tak líbilo, že už posledních čtrnáct dní před porodem si bedny i školky pěkně užívala.


Náladu mi zvednul i bratr na drátě. Na tom pomyslném, na skype mi líčil, jak skvělé je nové CD Richarda Mullera "Už" a poslal mi i něco na poslech. Je to můj kulturní managér :o)

Zřejmě i pan Kraus měl stejný pocit, protože se Ríša objevil a uvolnil v jeho pořadu a rovnou s Krausem juniorem i zapěl. Moc pěkné, jen pohled na Richarda je trochu nevábný, já vím nikdo nemládneme a bohužel drogy udělali své. Tak Richard drž sa !

Já připojuji odkaz na starší video z roku 2001 z Pražské Lucerny "Tlakovou níž"
Písnička se absolutně hodí do dnešního deštěm nevlídného pátku.
Tak prosím, tady jsou, moje mužské pěvecké jedničky
Richard Muller a Dan Bárta

3 komentáře:

  1. Aranel, přeji, ať jsi zase brzy fit!
    Porodní koutek pro Holynku je perfektní, to vzpomínání je prima, že:-) Podívám se do fotodeníku, co bylo u nás...
    Písničky Richarda Mullera jsem měla vždycky ráda, nové CD neznám, díky za tip:-) Četla jsem s ním rozhovor a opravdu tam na fotkách nevypadal moc zdravě...

    OdpovědětVymazat
  2. Ríša je i moje krevní skupina! Mám ráda jeho šansony!Vidíš, i my jsme už bednu uklidili a za týden jdou pejskové do nových domovů! Stašně to letí!:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že už smutná nejsi...

    OdpovědětVymazat