pátek 28. května 2010

Romantiku

... na panelovém balkoně mi dopřál Pepa. Kovový stojan je krásný. Já váhala, On ne. Soužití nám zamíchalo znameními, jsem nejspíš Váhavý Býk :o)....
...dveře z obýváku bývají otevřené od krásného jarního dne do konce babího léta.... užívá ho vydatně i Maruška a Holynky na termodekách... dnes zasvěceně asistovaly mému pidizahradničení... tak už jenom vyměnit ty okna, opravit zeď a vymalovat nejspíš meruňkovou :o))))
P.S. odvolíno mám
P.S. č. 2 Od včerejška je stanice metra Chodov plně bezbariérová

12 komentářů:

  1. Panelákový balkon? Neděláš si legraci?? Vypadá úžasně, hned bych si tam dala kávičku :-D

    OdpovědětVymazat
  2. to je romantika.
    Krása, moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a opravdu moc romantické, bude se vám tam krásně odpočívat a snít.
    P.S. Hlásím, my taky máme odvolíno:-)
    P.S.2 - to jsem nevěděla, je to super zpráva!

    OdpovědětVymazat
  4. Liduško, máš nádherný balkon! Vše je sladěno a romantika je slabé slovo! Moc se mi u Tebe na na letním balkonku líbilo! :o)
    P.S. Odvoleno máme celá rodina!
    P.S.2 Tak to jsem ráda, že na Chodově myslí dál než jinde! :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Žížala má dva nedostatky. 1. je na jih, peče tam sluníčko a všecičko spálí. 2. žížala má téměř šest metrů na dýlku a na šířku sotva metřík. Lepší by byl třeba 4x2,5m nebo tak nějak. No ale to by nebyla žížala, že :o)))

    OdpovědětVymazat
  6. Ježíš, tam je ale pořádek!!! To bych taky jednou chtěla..já mám všude prázdné květináče a hračky a hračky a hračky.
    A jižní žížalu jsme měli ve starém bytě, jen nebyla tak dlouhá, ale šířka by odpovídala té naší a tam se dařilo jen oleandru, ale ten byl teda zase opravdu výstavní :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Milá P. je tam starý koš na prádlo-bedna a ta je plná a někdy i nestačí :o))) a Nelynka utrousí občas i něco jiného než hračku :o))) Moc jsem si přála aby byl zarostlý břečťanem i jsem bojovala plných 7let ale vzdávám se. A oleandr je výborný tip děkuji

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je romantika v jejím skutečném slova smyslu. A moc se mi líbí fotky s pejsky, jsou vskutku vydařené. Odvolíno hlásím taktéž a bezbariérový Chodov je dobrá zpráva.

    OdpovědětVymazat
  9. Aranel, asi se "neznáme", ale nakukuju..sledují tě snad všichni mí blog-přátelé :-) a tentokrát jsem tvým příspěvkem doslova nadšená. Taky jsem vlastníkem pidizahrádky a poslední dobou fantazíruju jak jí proměnit..kytičky mě baví! Je to inspirace - taková zdařilá proměna panelákového balkónu..díky!

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Mijo, ještě včera jsem nakukovala a obdivovala tvoje příspěvky. Dnes jsem si tě chtěla přidat a nějak to nejde. Ráda bych, tak jestli zabloudíš ke mně ozvi se :o)

    OdpovědětVymazat