středa 26. května 2010

Netrpělivě čekám

... na letošní nové brambory. Těšívám se na tu kulatou nádheru v tenoučké slupičce politou rozpuštěným máslem a sypanou zelenou petrželkou. I tvaroh může být ...
... při tom snění si krátím čas červenýma. Dělávala je Francka. Na sádle a na cibuli osmahla kostky vyloupaných hnusáků (rychleji jsou samozřejmě vařené v slupce), přidala červenou papriku a sůl. Zalila vodou a dusila pomalu pod poklicí, často zamíchala aby se červené nepřipálili. Já přidala před koncem i jarní cibulky a kus vegety. Už jen oko z vola a komu je libo salátek, či okurka.

7 komentářů:

  1. Mňamka, hned bych si dala. A jestli budu na ten monitor zírat delší dobu, neodolám a půjdu kuchtit, přestože jsem se zapřísáhla, že večer nejím:-) Ale ....

    OdpovědětVymazat
  2. Já už nové měla a chutnaly úžasně! V doprovodu tuňákového stejku a plněných žampionů to bylo " blaho v hubě!" ... mám stejné myšlenky jako Jitka! Ještě chvíli budu zírat a jdu si na noc něco lahodného připravit! :o)

    OdpovědětVymazat
  3. A my ty nové měli dneska s Matějem :) I s tvarohem s česnekem a pažitkou. A s máslíčkem. Mňam. Pokrm pro chudé, ale my si pochutnali jako králové :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak červené neznám, ale určitě vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Aranelko,
    zvu tě opět do hry na 10fotku :o).

    OdpovědětVymazat
  6. No já neměla, páč nakupuji chlapi asi je nenapadlo :o)
    Miško moc děkuji, ráda se přidávám :o)

    OdpovědětVymazat