pondělí 31. května 2010

Dnešek patřil statečné Michalce

... a vlastně i jejím rodičům a nám všem co jsme potlačovaly slzy dojetí když autobus startoval směr školka v přírodě. Tak jen popřát dětem aspoň trošku dobré počasí, hodně her, nových zážitků, zdraví a co nejméně slziček do polštářků....
.... upekla jsem ještě včera krabici muffinků, přidala polevu a zdobítka. Snad pani učitelkám pomůže na chviličku zabavit děti protože předpovědi počasí nic moc...
... malé ohlédnutí za víkendem a trochu mazleníčka v pracovně, Holynky si prostě o mazlení řeknou samy a naše pracovní povinnosti jsou jim fuk a to je moc dobře :o) ...

... čas letí jako motýl, tento ale neuletěl, pohladil naše bříška i Maruška si ke kafíčku dala.

7 komentářů:

  1. super nápad s mafinkama :)
    moc bych dětem přála také lepší počasí!!

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě se to snad už zlomí! Posílám Michalce sluníčko! :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Snad se brzy oteplí, dneska je fakt zima:-( No, ale letos je chladné celé jaro, takže je celkem jedno kdy děti jedou... Moc přeju, ať se to sluníčko umoudří a Miška přijede domů bez rýmy!

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, honí mě mlsná ! Motýl a muffinky jsou dokonalé ... a ten nápad vyslat je do školy v přírodě jako učitelka obzvlášť oceňuju!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta technika s žehličkou je úplně parádní, dětem přeju teplo a sluníčko, mě už ten déšť taky leze na mozek :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Nu, vycházela jsem z toho, že Miška ráda zdobí dorty nebo muffinky, zabaví se u toho ale nebyla jsems i jistá svým počinem, páč jsem se s nikým nedohodla to jsem celá já :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Zima příšerná..že bychom všichni meli muffinky pro učitelky? jedno jestlo školské či vysokošklské:-))

    OdpovědětVymazat