středa 12. května 2010

Polská krev

opereta v Karlínském divadle byla povznášející nad všedním dnem.
Nevím jak často navštěvují divadlo jiní, ale já měla možnost tento týden překrásný Karlín navštívit dvakrát . Zatím co muzikál Producenti mne v neděli nezaujal(viz. příspěvek Potíže s producenty), tak Polská krev ano.
Pěvecké výkony, zejména mezzosoprán Martiny Kociánové zbořil moje mýty o milé moderátorce. Její školený hlas je krásný a hladil moje ucho stejně jako hlas Martina Slavíka(Pepa se tentokrát Mariana Vojtka nedočkal), Pavly Břínkové, Bronislava Kotiše (účinkoval i v muzikálu Jesus Christ Superstar) dalších.
Opereta není úplně můj šálek kávy ale v kvalitním provedení může být.
Zítra dodám foto

8 komentářů:

  1. No, my chodíme do divadla párkrát za rok, s hlídáním je to špatné:-( Je prima, že s Pepou často vyrážíte za kulturou, alespoň si o divadle přečtu článek:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, my nechodíme do divadla vůbec :( Takže jsme takový kulturní barbaři.
    Tak jsem ráda, že alespoň tady se kulturně vzdělám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moniko i my sháníme hlídání. Maruška se díky své nemoci sama bojí a Holynky asi taky, páč dle sousedu prý poblafávají. Je to někdy na vnukovi Toníkovi nebo na dětech. Těm zase my hlídáme vnučku takže taková spolupráce v rodině no
    Gábi, ty vše doženeš. Když jsou děti malé tak si jich člověk musí pořádně užít.Ono to uteče a najednou bude s tebou u stolu sedět dospělý muž. Fakt

    OdpovědětVymazat
  4. ...jen aby se tý dospělosti dožil chlapec jeden pubertální, nebo abych ji já ještě stačila zaznamenat v provozuschopném stavu :)
    Momentálně je ve věku, kdy by ho člověk v jednu chvíli pomiloval a za chvíli- jak přijde na úkoly a povinnosti - tak přizabil :) Dyk to znáš :)

    OdpovědětVymazat
  5. No operetka není můj šálek kávy, ale když tady u Tebe čtu..., tak bych asi zkousla!Je fajn, že s Pepíčkem vyrazíte mezi kulturní část lidstva! Já divadlo miluju, ale způsob našeho život je někdy s kulturním děním neslučitelný! Vždyť víš, vo co gou!

    OdpovědětVymazat
  6. Ježíš, lidu, meprošvihla jsem to???

    OdpovědětVymazat
  7. To je paráda...tak kulturní život...snad jednou, až děti odrostou budu mít taky takovou spoustu kulturních zážitků a k tomu své vysněné dva psy :-)))) ...podobnost je čistě náhodná :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vlaďko vím fakt
    Andy neprošvihla !!!!! deš v neděli :o) s Gabro :o))))
    A milá P. všechno bude, opravdu, stačí se jen přát :o)

    OdpovědětVymazat