pondělí 17. května 2010

Kytičky k narozeninám

...tuhle krásnou dorůžova mi nechala uvázat Miška...
... přiložila kytičkové přání vlastnoručně napsané ručkou předškolačky, udělalo mi velikou radost. Děkuji Michalko moc :o) ...
... krásně pozitivní od Pepy...
... krásně dlouhatánská růže od Toníčka ...
... bíle kvetoucí od Muže a jeho Evy má zvláštní zeleň ...

... jedna neživá zato intenzivně vonící od Vladimíra, kolegy a kamaráda v jedné osobě :o)

6 komentářů:

  1. Asi jsi byla mooooc hodná holčička, když jsi dostala tolik nádherných kytek! Všechny vypadají kouzelně a všechny jsou z lásky a od srdíčka! Já ti posílám pomyslnou a veř, že je také z lásky!
    Krásný týden
    V.:o)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné květinky. Posílám jednu virtuální:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné kytky, nějak jsem příspěvek přehlédla a tak reaguji až teď, ještě jednou gratuluji k narozeninám:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, dodatečně vše nej k narozeninám! Jsem ráda že jsem Tě tu poznala!

    OdpovědětVymazat