pátek 14. května 2010

Včerejší přátelské návštěvy

Nemůžu si pomoct. Fotky, které včera nafotila Gabro jsem musela zveřenit i na mém blogu, páč se tady dmu pýchou jakéže to krásné a fotogenické vnouče mám. Jen považte :o)
A ty se Vílo prosím nezlob, je to silnější než já :o))))

... byly jsme včera u nich na návštěvě. Tedy u Víly, Aleše, Káji, Kiki, Megan, u několika potkanů :o)))) a třech mravenců. Máme prima sousedy :o)
... posezení u kávičky nám bylo příjemné. Téma jaksi německé ale i tomu jsme se dokázali smát ale hlavně vyměnili jsme si zkušenosti. A toho je třeba... a protože Kiki několikrát položila otázku "děda Holy ?" řekli jsme ANO půjdeme venčit Holynky, a nastala radost převeselá a to se dělá tak, že se snožno skáče jako pérák i Víla neodolala a skákala taky a kdybych měla o pár desítek kilo méně učinila bych stejně, tak lákavé to bylo :o)

.. pak už honem domů ukončit hospodyňský běs. To je prosím, když naopak čekáte návštěvu vy a běháte pobytě smejčíte aby si snad návštěva nemyslela, že jste špína špinavá nebo bordelář. Výsledkem je celkem dobře uklizený byt, jen snad skříně neotvírat ...
... naši přátelé z cetra Matičky dorazili k nám na periférii a donesli nám dary ... a příjemný večer s vynikající manou u Voháků mohl začít...mám ráda naše přátelé, jsou totiž kulturně zdatní, ví co a kde, tedy divadla, kina, vernisáže, výstavy. Dají vždy pár dobrých tipů. Nejinak tomu bylo včera. A vytýčili jsme si společný dlouhý kulturní cíl v Dlouhé :o)))
Jo a to mám ráda, že u nich doma žije pejsek s kočičkou :o)))

5 komentářů:

  1. Toníček je skvělý! Stále myslím na to , jestli má ještě "Sněhurvu?"
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Jak bych se mohla zlobit??? Já mám radost, že se fotky (teda Toníček) tak líbí :-))).

    OdpovědětVymazat
  3. Chvilku tu nejsem a tak čtu téměř se zatajeným dechem co je u Tebe nového :o) Souhlasím krásné fotografie, moc fotogenické vnouče máš :o)
    Moc Tě zdravím Aranelko, Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Vlaďko nevím, zeptám se :o)))
    Vílo děkuji, moc se mi líbí
    Martinko zdravím tě a těším se na tvoje příspěvky

    OdpovědětVymazat
  5. Vlaďko nevím ale zeptám se :o))))
    Vílo ěkuji moc
    Martinko, těším se na tvoje nové příspěvky a zdravím i já tebe

    OdpovědětVymazat