pondělí 10. května 2010

Co k svačině

Musela jsem dnes hodně spát. K rýmě se přidal kašlík a mezi nočkama mi tím pádem zbývá minimum síly. Plánovaná akce s osázením balkonových truhlíků je odložena na zítra. Je pravda, že nás čeká ještě pár zmrzlých mužů ale na jižním balkoně jim bude dobře ....zatím si tam kvetou macešky...
... Jiřík Můj byl na návštěvě ve svém rodišti. Sešlo se příbuzenstvo a na jeho počest a jedno výročí, mu byl vyroben krásný dort. Byl banánově lahodný, dostala jsem dnes na svačinu kus...

10 komentářů:

  1. Přeji hodně sil a brzy se uzdrav :-) Dortík vypadá lákavě mňam !

    OdpovědětVymazat
  2. Dort je nádherný!
    Sazenice mám taky koupené a taky sázení do truhlíku odkládám. Dneska sotva lezu a to nejsem po noční...Alespoň nám nezmrznou:-)

    OdpovědětVymazat
  3. K dortu se raději nevyjadřuju, protože mám hrůzu z toho, co mám dělat na víkend pro mého muže. Jsem si na sebe ušila bič, co jsem vymyslela, nejsem žádná pekařka ani cukrářka tak jen tiše doufám, že to bude aspoň trochu k jídlu a že se toho výtvoru nikdo nelekne:-).
    Nemoc vylež, kytičky neutečou, to říká ta, které jahodové záhonky letos asi zadusí pampelišky:-(

    OdpovědětVymazat
  4. To je pěkný dortík. Díky dietě jsem tady teď tak trochu jako Pavlovův pes:-)Přeji rychlou obnovu sil.

    OdpovědětVymazat
  5. Macešky mají krásné kukuče :-) a ten dort?? je to vůbec jedlé?takové umělecké dílo ;-)
    přeji brzké vyzdravení-mám asi stejnou chorobu-už skoro týden :-(

    OdpovědětVymazat
  6. Liduško, hlavně se pořádně vylež a na kytky je času dost! Macešky máš kouzelné.Jsou moje oblíbené!
    A dortík!Škoda sníst.

    OdpovědětVymazat
  7. Dortík je naprosto luxusní, i když ho jde vidět jen kus :-), přeju brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten dort vypadá luxusně... A jak ladí k talířku! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Milé dámy, děkuji Vám za povzbudivá slova, hned je mi lépe. Janko, důležitá je motivace :o) znám to moc dobře.
    Vlčice by ses divila, jak byl jedlý :o)))
    To víš Gábi, jsou to někdy náhody :o)))

    OdpovědětVymazat
  10. No dort je krásný....dala bych si,,ale furt žeru, jak se učím..kdoví jak budu za ty tři neděle vypadat..než to skončí..

    OdpovědětVymazat