úterý 25. května 2010

Kuky se vrátil ...

... a my ho viděli včera v kině.
Pak jsem si vzpoměla, i já mám svého. Macek je maličký, schová se do dlaně jako nic. Je to muž a hlídá mi technické hadičky a krabičky. Žije v tašce na zip. Dárek od Jany, mé zvláštní setry. A on mi doma žije dvacet let. I se už stratil, opět nalezen dělá radost mému dítěti.

8 komentářů:

  1. No a jak se vám Kuky na plátně líbil? Kamarádka ho viděla a moc chválila. Myslíš si, že by zaujal i našeho neposedu?
    Macek je roztomilý a vypadá i po 20 letech úžasně.-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko film se nám moc líbil. Járu by jistě zaujal. Hrají v něm plyšáci a lesní potvůrky jezdí v divnoautech se světýlkama a výfukama a vše se odehrává v přírodě kde se prochází mravenci a broučci. Trochu zvláštní pohled na to co je a už není v našem světě přírodní

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, asi to zkusím, v nejhorším bychom odešli dřív. Však on je přes ty vynálezy, tak ho třeba divnoauta zaujmou:-)

    OdpovědětVymazat
  4. taky bych šla..Šárka je docela soustředěná, ale na ole by asi ještě neměla...

    OdpovědětVymazat
  5. Na Kukyho se nechystám, ale ten váš Macek je krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Asi bych se měla začít k němu chovat trochu lépe, dát mu jinou tašku nebo poličku, postýlku :o)

    OdpovědětVymazat