úterý 18. května 2010

Hraju si a nezlobím


Vlaďka mne zařadila do hry a já nechápavá nechápu pravidla.
Tak jsem se s hrou vypořádala po svém :o)

Fotografie (která z moho pohledu nepotřebuje žádný koment) mi poslala moje Žena před pár lety
V předmětu mailíkové zprávy bylo tenkrát napsáno "milá vzpomínka". Tuto milou vzpomínku jsme s Pepou vytvořili při návštěvě u ní doma a ona ji zaznamenala :o)
Pár informací o nás dvou :
Já: Býk 49 let 174cm SŠ
On: Váha 62 let 162cm VŠ
No, na inzerát bychom se neseznámili, deláváme si z toho legraci :o)))
Seznámila nás moje kamarádka, nyní moje švagrová Vé.
A to co jsem cítila tenkrát, cítím pořád. Těch oněch sedm let a čtyři dny :o)


Do hry zvu další tři :
Gabro (páč krásně fotí a byla by škoda aby dala jen jednu :o)))
Dáša Kopáčkovic páč má málo práce :o))))
blog Šedého Vlka páč je kulturní a technický Guru, naposled rozšifroval hodně důležitou šifru (psala Wlčice) takže s pravidly této hry si určitě hravě poradí :o)))

P.S.: jestli někdo zahájí hru o video oslovím 'AndyPan a hned třikrát, páč videa s Šárčetem nemají chybu :o)))

8 komentářů: