sobota 22. května 2010

Úspěch nejen v hokeji


Páteční nicnedělání se ukázalo jako výborný nápad. Příliv energie se dostavil a umocnilo ji ještě sluníčko. Pustila jsem se do balkonového zahradničení, úklidu a výroby palačinek se špenátem a sýrem ... už si nic nevyčítám, tři dvanáctky navíc, během tři týdnů udělali své....
... volali mi z práce i v pátek, jestli nevemu ještě jednu noční. Ne, fakt ne ....děkuji ne....

...po vítězném hokeji (budeme hrát o zlato) jsme se šli podívat na módní přehlídku. Konala se na nádvoří našeho zámku....jenže po příchodu na nádvoří Holynky ztrhly všechnu pozornost na sebe. Foťáky cvakali a videa se točili páč dandí holky nejsou jentak k vidění...a že se líbily a jim se líbil zájem (jsou nafoukané jako eskymáci :o) ) ...
... první krásné tkané modely byly z chráněné dílny (mám pocit z Rokycan...
.... další modely z dílny mladičkého sympaťáka od nás z HP, uváděla naše příjemná a hezká kastelánka ...
... mimochodem, kdo měl 19.5. na našem zámku svatbu? svoje ANO si řekli Mázl a Tárová :o)))

... všechny díla jsme neviděli, chtěli jsme si ještě poslechnout hudbu. Na Chvalské tvrzi se konal pátý ročník základních uměleckých škol a jejich Bigbandů....







3 komentáře:

  1. "Patlavé" čtvrteční a páteční náladě se nedivím ... za ni mohou nejen noční, ale i to zpropadené počasí.
    Snad už bude všechno tak, jak má být :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty vypadají nádherně, tedy aspoň tak na dálku, škoda že to nejde zvětšit, modrá barva je moje a tahle modrá vypadá úžasně:-)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné..škoda že já nemám na nic te´d čas:-(

    OdpovědětVymazat