neděle 30. května 2010

Fotohra pokračuje a ...

... líbí se mi čím dál víc. Budu dál vzpomínkové fotografie zveřejňovat. Průběžně. Bez vyzvání. Bez hry. Tentokrát však musím poděkovat Mišce.
Uveřejnila jsem fotografie dvě.
Na té první je nejkrásnější manželský pár. Moji rodiče.
Žijí už jen na fotografiích a ve vzpomínkách.
... chyběla jim rodičovská láska. Léčení tenkrát bylo úspěšné a oba se mohli potom celá léta strachovat, trápit, zlobit ale i milovat a chválit, pyšnit. Jak už to rodiče, zejména ti starostliví dělávají.
A také mohli ukazovat svým přátelům a známým fotky z rodinného alba, jako je třeba tahle....

... na fotce je můj starší brácha a já. Uteklo to bratě, fakt jako voda...pořád jsmesi blízcí i když fyzicky tak vzdálení... je to kuriozita, takhle fotka . Pokousal ji po okrajích můj tenkrát mléčný chrup :o)

4 komentáře:

  1. Milé a od srdíčka! To mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, taky bych měla zapátrat v albech a zavzpomínat si...

    OdpovědětVymazat
  3. Vzpomínky - někdy krásné jindy bolestivé, tak jak to v životě bývá. Moc se těším jak bude fotohra pokračovat :o)

    OdpovědětVymazat