neděle 9. května 2010

Jsem nemilá

Moc musů jsem nechala na dnešní neděli. A to se nedělá.
A rýma je zpátky.
A to všechno dohromady mi způsobilo nemilou náladu. A můj býk vystrčil rohy.
Pepa vypadal, že moji nenáladu neustojí.
Abych ustála já sama sebe, vyžehlila jsem převelikou hromadu prádla. Takový prací a žehlící maraton. Vystřídala ho příprava nedělního oběda. S oteklým frňákem a vizí třech nočních jsem upadla nakonec do peřin. A spala, než jsem šla do práce...

Na fotce je kaštan. Když jsem byla malá holka, učila jsem se o podobný u nás na dvoře brzdit jízdu na kole. Ta objetí nebyla pro holé bříško příjemná. Nicméně, i když ho dnes nijak neobjímám, dělá mi jeho energie moc dobře.

6 komentářů:

  1. Jsi ten nejmilejší člověk, co znám! Rýba dokáže otrávit! Taky mám nálady, ale to přejde!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem nemilá úplně stejně. A trvá to už pěkně dlouho. Budu se muset poohlédnout po nějakém kaštanu:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať je ta nemilá nálada i s rýmou rychle pryč! 3 noční, to musí být záhul, Aranel máš můj velikánský obdiv!

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, každá máme nárok na svá nemilá období :-) Věřím, že u vás nikdy dlouho netrvají!

    OdpovědětVymazat
  5. Jo,jo, když není dobře, tak je člověk nemilý mnohem snáz. Ten kaštan je nádherný a já přeju, ať je rýma brzy na ústupu!

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem nemilá permenentně adobrýcg 17dní ještě budu...

    OdpovědětVymazat