středa 5. května 2010

Rokoko v ABC

Včera jsme neplánovaně odjeli do Lysé ke kadeřnici. Byla to akce hurá, Ivanka měla volno v diáři a já taky. Vyrobila mi ve vlasech melíry a hezky jsme si popovídaly...

... s příjezdem domů jsem začla cítit, že něco není v pořádku. Škrábání v krku, rýba, kašlík a taková zibice mi drtila, přesně jako Ulicovou Simonu. A to zrovna dnes, když máme jít do divadla...

...to je totiž tak. Někdo nás chtěl odměnit, včetně našich rodinných příslušníků a poděkovat za zvládnutí zimní kalamity. Trochu jsem se ostýchala přijmout něco co mi úplně nenáleží. Pracuji v pražském krtkově a tam jsme žádnou sněhovou kalamitu neměli. No, je pravda, že jsem dbala aby před stanicí byl sníh řádně odklizen a vstupní i nástupní dlažby vestibulu čisté a suché ale toť vše. Říkám si, jestli měl někdo sedět v divadle v první řadě, byla by to jistě parta ukrajinských uklízeček, které jsem neustále posílala z jedné části Florence na druhou. Jenže moje maminka vždy říkávala, že dárek mám vždy přijmout a hlavně nemám zapomenout pěkně poděkovat. A taky, že se nemám darovanému koni na zuby dívat. A tak jsem lístky do divadla ABC vzala a děkuji....
... v rychlosti jsem se podívala co se bude hrát. Shodly jsme se s Janou, moji kamarádkou, kolegyní a vlastně i sestrou v jedné osobě, že divadlo ABC nás nikdy nezklame.
Hra včetně hereckého obsazení "všechno na zahradě" vypadala lákavě...

... u šatny se dovídáme, že je změna programu. Bude to inscenace ze sousedního Rokoka "Plný kapsy šutrů" hrají herci Vladyka a Holub. "no, budou nám hrát ti největší krasavci " poznamenala Jana :o)))...a odstartovala svojí poznámkou moji veselou náladu...
...tihle "krasavci" zvládli uhrát členy štábu, filmové hvězdy, režiséra a jeho asistentky, místní vesničany, dělníky kopající rašelinu, známou taneční skupinu a mám pocit, že i krávu. Zaútočili nemilosrdně na naše bránice. Komické vystoupení těchto skvělých kumštýřů se stupňovalo a způsobovalo ohromné salvy smíchu...
... nenechte si představení ujít, jen tam se dovíte co je to "virtuální realita" :o)))) A pospěšte si, derniéra se koná již 14.6.
...žádnými výčitkami již netrpím, v sále seděly dámy z GŘ, které jistě s kalamitou krom nákupu svých nových kozaček a slušivých kožíšků neměly nic společného. A dnes jsem se stejně dověděla, že se jim dívadlo včera nelíbilo, že prý nemělo žádný děj :oDDDDD...
... jen jedna věc mne mrzí, že jak už to bývá, když je něco zadarmo, lidi si toho neváží. A v sále bylo několik volných míst. A já si docela dobře dovedla představit jak tam sedí a baví se s námi AndyPan, Gabro, Rejcka, Vlčice s Wlkem a další alespoň ti z Prahy.

9 komentářů:

  1. Tak tohle divadlo jsem viděla ... a při děkovačce jsem byla skoro překvapená, že celou hru odehráli skutečně jen dva páni herci. Vždyť těch postav tam na podiu bylo :-))! Díky bohu, Aranelko, že koňovi na zuby nehledíš. To máš za to :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Také už jsem viděla a líbilo se:-) A taková sestava v hledišti,jak je zachycena v tom posledním řádku, to by se mi také líbilo:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko, tak to jsme na tom stejně, i mě včera začalo škrábat v krku, dnes je to lepší - ale tenhle stav nesnášíííím :o(( ještě k tomu venku šíleně, no alespoň že neprší.
    Hra musela být super, jen to herecké obsazení, mluví za vše :o) Také bych se bývala viděla na těch volných místech v hledišti :o))
    A jak sleduji nemáme to k sobě daleko, možná bychom někdy, jednou, až ... mohl uspořádat nějaké setkání blogařek :o))
    Ať jsi brzy fit, Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Liduško, tak na rýbu je nejlepší teplý čaj ze zázvoru, cironu a medu.Zalést si do postele s dobrou knížkou a odpočívat.Tolik rada lékárnice!Škoda, že je Praha od nás na divadlení dýchánek daleko! Hned bych to volné místo zaplnila a pokud jsem dobře poznala společnost pana Holuba a Vladyky musel být zážitek!
    Hodně zdravíčka!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak takové poděkování bych si taky dala líbit!! Jsem ráda, že jste si to pořádně užily :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůů, to by byla paráda... Také bych si to uměla hnedle představit!

    Když píšeš o bolesti v krku, hned jsem se lekla, zda sis něco nepřinesla od nás :-(. To by mě moc mrzelo!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Dámy, snad se jednou v té divadelní řadě sejdeme :o) a Gabro, výčitky mám já. Snad nebylo něco už v tom krku, když jsem byla u vás snad jste odemne nic nechytly, to by mne mrzelo moc moc mooooc :o((((((

    OdpovědětVymazat
  8. Aranel, to je fajn, že jste si to užili, jedna z věcí, co vám, co bydlíte v Praze "závidím". Prostě pro nás je to trochu z ruky, jen si tam tak zajít do divadla:-)Naposledy jsem byla vloni s dětmi na Rusalce:-), kterou hráli děti z 2st. ze školy:-) místy jsem se nasmála, ale myslím, že to zvládli suprově.
    No, takže bych změnu klidně uvítala:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych šla...ježíš jak já bych šla:-(((

    OdpovědětVymazat