pondělí 17. května 2010

Došla mi růžová

  • Mrzí mne, že miluji své blízké tak, že je spoutávám
  • mrzí mne, že dokážu milovat své blízké tak, že to někteří necítí dostatečně
  • mrzí mne, že lhát umím jen milosrdně
  • mrzí mne, že neumím snít o kravinách
  • mrzí mne, že nedokážu úplně všechno odpustit
  • mrzí mne, že přes moji statnou figuru je těžké vidět tu malou holku co ve mně bydlí
  • mrzí mne, že neprodávají sebevědomí
  • mrzí mne, že na některé sny už nedosáhnu (škrtám je, basta)
  • mrzí mne, že empatie je cizí slovo
  • mrzí mne, že ti co dávají levné rady typu "myslete hlavně na sebe" neposkytnou dotyčnému manuál "od kdy do kdy" a pod.
  • mrzí mne, že dotyční si neuvědomují, že i druhým náleží nárok myslet na sebe
  • mrzí mne, že se starám a zajímám o děti jejíž rodič nedokáže říct promiň a dík veselé vánoce šťastný nový rok no vím je to hodně slov
  • mrzí mne, že nedokážu nepozorovaně vysublimovat (s podzimní depresi si nic jiného nepřávám)
  • mrzí mne, že jsem nedokázala v životě víc zabojovat
  • mrzí mne, že někdy bojuji víc než je zdrávo
  • mrzí mne, že krom malé holky začíná se mnou žít stará nerudná bába se spánkovým deficitem
  • mrzí mne, že se nedokážu komplet celá ponořit do vody
  • mrzí mne, že celý život si přeji létat a cítit vítr ve vlasech a mám fóbii z výšek
  • mrzí mne, že jestli platí pravidlo "kolik řečí umíš, tolikrát jsi člověkem" jsem já pouze jeden Čechoslovák a k tomu půl jakéhosi ruskoanglickoněmeckoitalského paskvilu
  • mrzí mne, že ryba má tak studenou ploutev
  • mrzí mne, že nejsem vyštíhlená Barbie
  • mrzí mne, že nejsem malá a droboučká chudinka (tak jednou za pět let úplně stačí)
  • mrzí mne, že dokážu snícím lidem bolestivě otevřít oči (fakt to někdy potřebují)
  • mrzí mne, že cítím neoprávněnost
  • mrzí mne, že existuje manipulace
  • mrzí mne, že jsem boha nenašla sedícího na obláčku (tančí ve mně a prospívá)
  • mrzí mne, že už nemám komu říct "mami, ocko prepáč"
  • mrzí mne, že jsem udělala milion chyb (vím, rozhodně v tom nevězím sama)
  • mrzí mne, že jsem kus blondýny (budu se muset nad svým melírem zamyslet)
  • mrzí mne, že neustále o sobě pochybuji
  • mrzí mne, že se nejsnáze ubližuje lidem nejbližším (směrem tam i zpátky)
  • mrzí mne, že nemám odvahu, pouze tak působím
  • mrzí mne, že jsem ještě pořád nenavštívila pana doktora a už je mi jasné, že koleno samo od sebe bolet nepřestane
  • mrzí mne, že ten co nic nedělal, nic nezkazil a proto je lepší
  • mrzí mne, že vždycky může být hůř
  • a moc mne mrzí, že jsem někomu rozbila obraz o růžovém blogu



11 komentářů:

  1. Aranel, já nikdy tvůj blog nevnímala jako růžový, takže žádné strachy! Mrzí mě, že máš nejspíš nějaké trápení, snad se to brzy vyřeší, přebolí...Moc ti to přeju!
    Holka, až asi na 4 odstavce bych se mohla pod tvůj článek podepsat. A to jen proto, že mě nebolí koleno, nikdy jsem nechtěla být blondýna, mám oba rodiče, ale zase nemám vnuky...

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko, tomu říkám pořádný splín... Ale co, jednou za čas je "třeba" :-) Neznám Vás, ale působíte na mě obětavě, schopně a moc mile!!! A tak to určitě i je :-)
    Mimochodem - růžovou nesnáším :-))))
    P.S.: A až se Vám jednou bude chtít mi objasnit, jak je to s tím Toníkem (vztahově), tak budu ráda, mám v tom gulášek... Samozřejmě pochopím, když se o tom nebudete chtít vypisovat.
    Děkuji, že jste, že píšete blog... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, nemrzí mě, že jsem nezaregistrovala růžový blog :)
    Tady to je totiž tak hezky pestrobarevné :)
    Jen růžová by byla nuda a to tady rozhodně není.
    Hezký den přeji!!

    OdpovědětVymazat
  4. Nejsi žádná blondýna, tak na co růžovou! Myslím na tebe a i já mývám děsné splíny, to k životu patří! Hlavu vzhůru a zaboř obličej do voňavého žlutého kožíšku! Mám Tě moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  5. Nikdy nic není růžové... Už jen toto zastavení se nad sebou samým a zamyšlení se, je asi léčivé, ne? Hezky se z toho, teta vypiš a hlavně vyspi!

    PS: Blondýna určitě nejsi :-) a to potápění mi taky moc nejde (holt máme duté hlavy :-D).

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mne jsi velká osobnost a hlavně a nebo jenom - člověk - a ti mají prostě dobré i špatné dny. Tohle je krásné pozastavení nad sebou, uvědomění a přiznání si spousty důležitých věcí v životě!

    OdpovědětVymazat
  7. Aranelko, kdyby svět kolem nás zářil jen růžovými barvami... bylo by to k zešílení... Trochu šedi neuškodí... jen tak nás růžová neomrzí...

    OdpovědětVymazat
  8. Milé dámy, snad jsem nikoho z Vás do svého stmívání nestáhla. A samozřejmě ani nikoho jiného vůbec. Opravdu není v mém zájmu někomu ublížit spíš přemýšlím zamknout nezamknout
    Moc Vám za Vaše komentíky děkuji a zdravím Vás všechny
    Beeusko(vypadlo mi jméno, promiň) o mém vztahu k Toníčkovi si můžeš přečíst v únorovém příspěvku "vnuk nevnuk" jestli jsou to ovšem osobnější dotazy, tak bych radši na mail děkuji eL

    OdpovědětVymazat
  9. Aranelko,
    nevím, co máš zrovna za "trápení", pod spoustu tvých bodů se mohu podepsat, ale jeden trochu pozměním..
    vždycky může být i líp! Já to líp hledám v "maličkostech", když už není a zdá se, že ani nebude...
    S kolenem dojdi, a´t je to koleno nebo hlava, občas na to člověk samotnej nestačí, už to taky vím...
    a děkuju, že píšeš, tak, jak píšeš,za podporu, povzbuzení..děkuju

    OdpovědětVymazat
  10. Aranelko, neumím napsat ta správná slova aby pohladila a potěšila, ale moc bych ráda ..... zasloužíš si to .... na Tvůj blog chodím moc ráda a jak už tu někdo napsal, je úžasně pestrobarevný a já za to moc děkuji. A že se někomu zdá růžový? To je závist a ta je a bude vždy kolem nás :o( Máš krásný vztah a super děti a pustila jsi nás k Vám a k Vašemu štěstí. Někdo Ti to ale závidí, nedej na ně, nenech si kazit náladu ... všechny barvy jsou krásné včetně růžové ;o) držím palce ať je co nejdříve dobře a vesele, jak to jen půjde ....

    OdpovědětVymazat
  11. Aranel moje..myslím, že bych jáještě asi přidala....pár bodů..ale užvím, s kým vypiju to moje nové růžové víno...Míša ho netřebuje, vidí svět dorůžova furt:-) tak vydrž...po 31.květnu na to jdeme!

    OdpovědětVymazat