úterý 1. června 2010

Mezinárodní den dětí

Michalka slavila během víkendu. ....
... na flétničku zahrála opravdovému a početnému publiku. Sportovala, tančila a objímala velkého bílého méďu...škoda, jen že jsme se této akce nemohli zúčastnit. Fotografie mi poslala Žena a já se jimi těším ....

...ale nejvíc se těším až se vrátí. Už rozhazuju sítě na prázdninové akce abychom si část společných prázdnin hezky spolu užili...
... takto vypadá naše myčka na nádobí, možná snad když budeme na talířích nechávat chutné zbytky nebudeme muset tu opravdovou bílou mycí skříň ani používat :o)

5 komentářů:

  1. Fotky jsou moc hezké a oslava dne dětí jistě byla hezká. Bílého medvěda tedy znám víc jak vodku se šampaňským:-) ale tenhle se mi líbil i s Michalkou. A doma máme stejnou myčku:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Michalka je kouzelná holčička a babička si jí nááááležitě rozmazluje - a tak to má být! Moc tě zdravím Aranelko.

    OdpovědětVymazat
  3. ta to je dobré..a kouká že holkám chutí:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nám myčka dosluhuje,vybíráme právě novou, tak uvažuji, jestli by nebyl lepší nový pejsek:-)
    Z fotek je vidět, že si Miška dětský den pěkně užila. Moc přeju, ať vám ty společné prázdniny vyjdou!

    OdpovědětVymazat
  5. A nejlepší je, když živá myčka vleze k talířku do té technické, co by přece pro potěchu majitelů neudělala (znám i takové případy) :-)))). Kdysi se o to pokoušel i můj 38-mi kilový psí miláček...nějak jsem pro jeho snažení nenašla pochopení a bránila jsem dvířka technické myčky před ulomením :-).

    OdpovědětVymazat