pondělí 14. června 2010

S Petrou Soukupovou

... jsem během uplnynulých dní směla ZmizetK moři. A že to byla jízda.

Koláč s revení nebo rebarborou?
2 jogurty, 2 vejce, jeden kelímek cukru, 2 a půl kelímku polohrubé mouky, 1 prdopeč, špetka soli, dvě lžíce oleje.
To je těsto co stačí smíchat a vylít na pečící.
Očištěnou reveň nakrájet na malé kousky (já ji nijak neupravuju, nevařím nedusím) nasypat na těsto a posypat vanilkáčkem. Navrch posypat žmolenkou: rozpustit půlku másla v mikrovlnce, nasypat tři lžíce hnědého cukru a 6 až 8 lžic hrubé mouky. Rozžmolit a nasypat a péct.

Jo a v neděli večer k nám přijela vzácná návštěva. Budu fotit jak si společné chvilky užíváme a dávat sem aby rodiče viděli, že dítě nestrádá :oDDDD

3 komentáře:

  1. Další tip na dobrůtku a na knížku, děkuji:-)
    Nevěděla jsem co je to Hosip, tak jsem to dala do vyhledávače a zjistila, že ho mám taky:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím jsem o této autorce jen slyšela či četla. Asi je to šikovná holka. Děkuji za tip, zkusím to. Koláč ale asi zatím ne, jsem tak vyčerpaná, že nepeču, nevařím ( bohužel, jím- kdybych i nejedla,mělo by to alespoň efekt:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moniko, Hosip je strašně nepříjemná nemoc ale jen do okamžiku kdy propukne naplno. Pak je to dobrý, to už je jednomu jedno :oDDDD
    Snad se bude kniha líbit. Všem se nelíbí. Jenže je jiná doba je třeba asi psát jinak. A vůbec čeština je skvělá a dá se toho tolik říct. Jen tak:o)

    OdpovědětVymazat