čtvrtek 10. června 2010

Čtvrteční kvítí

... pořizujeme vždy čerstvé v naší samoobsluze. Když se s ním dobře zachází, vydrží do dalšího čtvrtka a my si opět koupíme další, nové, čerstvé. A abych si ten rozmar nevyčítala, připomínám si, že nekouřím, nepiju. Jsem hodná holka, no :o)))...
... jenže než jsme dnes pořídili čtvrteční kytičku, museli jsme do nemocnice. Ne ne, nic vážného. Jen jsem se konečně odhodlala, objednala s bolavým kolenem. Musím zde na blogu zapátrat ale dva měsíce už všeliak belhám takže čas nejvyšší. Verdikt: natažené šlachy a meniskus, no to prý uvidíme co s ním za 14 dní. Zatím dvě pigára a dva dny klid...

... pozvání na tiramissu přijala Eva. I na šampáňo. Jenže já na něj ve finále zapoměnla. Ale je tam. Chladím dvě láhve. A těším se na příští návštěvu. Na Evu :o) ...

9 komentářů:

  1. Když vidím tu tiramissu, tak bych pozvání také klidně a ráda přijala :-D. I bez šampíčka...

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy, to tiramissu vypadá lákavě! Nemáš tady na blogu recept, že bych ho vyzkoušela na mužův svátek?
    Držím palce, ať ty injekce zaberou a koleno přestane bolet.

    OdpovědětVymazat
  3. ... i já se takto při nákupu čerstvých květin vymlouvám - nekouřím, nepiji, tak budou kytííí :o) Tiramisu vypadá úúúžasně!
    Poklidný tropický den s bolavým kolenem a hooodně tekutííín :o))

    OdpovědětVymazat
  4. Moniko původní recept je od Martinky. Já trochu upravila takto: 3x šlehačka min.33%tuku a dvě pomazánková másla, 2x vanilkáč a lžíce práškového cukru. Vše ušlehat do jemného krému. Piškoty máčet v mléče a prokládat krémem a jahodami. Pistácie nesolené jsem konečně sehnala v makru v odd.zeleniny a ovoce.
    Jinak originál jahodové tiramissu s použitím riccoty místo českého pom.másla najdeš u Katky s Nancy.
    No a samozřejmě když se nedává ovoce tak se piškoty máčí v kávě s rumíkem a sype se kakaem. Velká mňamka ve všech provedeních a rychle hotovo :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, děkuji tobě i Martině:-) Zdá se to i lehké, takže určitě ho zkusím! A rovnou obě varianty:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeee, tiramisu vypada super, ... a ze je to mnamka? :-)
    Ja ho budu delat zitra zase, preje si ho zenich s nevestou na svatbu :-)))

    A koleno at uz nezlobi a vcelicky pomohou

    OdpovědětVymazat
  7. Liduško, mňam! Já jsem zase v práci!Včera mě dělala chutě Marťa a dnes ty! Až příjdu odpoledne domů, tak hned něco udělám!
    Krásný víkend! V :o)

    OdpovědětVymazat
  8. No tedy zase slintám u obrazovky nad tím tiramisu :) Ještě, že jsi vložila recepis. Díky

    OdpovědětVymazat