úterý 29. června 2010

Letní prázdniny s Miškou





... letní prázdninování u nás Michalka zahájila po svém. Namalovala dědovi Anděla, Mikuláše a čerta. Ty drápy má fakt hrozný ....



... malovala a ořezávala pastelky hned od rána (zuby umytý) ještě v pyžámku a snídaně se na foto nevešla... po lehkém obědě jsme vyrazily na Klánovické koupaliště.... a celý den se koupaly a hrály na lžičku v kafíčku, (maminko mazala jsem co to šlo, zítra koupím nové mlíčko)Michalka lezla v žížale, skákala na trampolíně a lovila kamarádky... když jednu ulovila, začal její seznamovací rituál a typické hlášky:




moje babička je hodná i když byla rozvedená




to je tvoje babička? moje babička je tahleta, je mnohem hezčí a mladší než tvoje




moje babička je straaašně hodná, dala mi dnes dva bombony. To děda eM tolik hodný neni, protože mě sladkým cpe abych byla jako prase v žitě



... po čtvrté odpoledne za námi přijel i Pepa a přinesl nám žraloka. Řádili jsme všichni až do sedmé. Cestou domů usla v autě ale probudila jsem ji a nakrmila, ještě namazala a už malá princezna spí (malého prince jsem ji nestihla začít číst, snad zítra)


Spí se slunečním světlem z balkonu.









5 komentářů:

  1. Krásné! Na světě jsou jistě věci milé, krásné, nedůležité a pak ty zásadní! Mezi ně "babičkování" určitě patří! Babičkuj o stošest! :o))))
    P.S. Dnes jsem byla také v Praze, ale to vedro bylo úmorné a tak jsem po výletě jako zmlácený pes!:o)))

    OdpovědětVymazat
  2. ty hlášky, by se měly tesat :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, jo, to jsou nezapomenutelné výroky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. krásný..i jsme se fakt zasmála, když mi není do smíchu

    OdpovědětVymazat