čtvrtek 24. června 2010

Uklidnil mně až Sex....

... ve městě. Zlobila jsem se a zlobím. A taky se ptám. Kde má dítě rodiče, když je mu špatně?
A ještě jedna drzá otázka: Mám taky nárok na dovolenou?

Koupila jsem chudinku. Oleander. Tolik jsem po něm toužila. Obcházela po zahradnictvích, kde vzrostlejší krásné keříky měli za hodně peněz. A já se bála, že můj balkonový hokus pokus nevydrží a bude to špatná investice. A tak jsem koupila za málo peněz chudinku a nyní rádcové raďte co a jak na jižním balkoně ve 4.patře. A jak přezimovat? V paneláku.

Tříbarevná buchta
Tříbarevný koláč

hnědé těsto:
300g polohr.mouky, 100g cukru krupice, 3lžice kakaa, 1vajíčko, 1/2 prdopeče, 100g rozpuštěného másla nebo hery, 5lžíc vody. Vypracovat těsto a mokrýma rukama vmačkat rovnoměrně na plech. Nebo vyválet mězi dvěma peč.papírama. Propíchat vidličkou.

tvarohová nádivka:
3 vaničky tvarohu, jeden vanilkový pudink, trochu mléka, 150g cukru

světlé těsto:
250g polohrubé mouky, 150g cukru, 3 vajíčka, 6lžic mléka, 1/2 prdopeče, 1 vanilkáč a 1dcl oleje. Krátce přešlehat a vylít na tvaroh.
Péct asi 30 min. na 180 °C.
No a film Sex ve městě 2 je super a relaxační :o)

7 komentářů:

  1. Náš balkón je pro oleandr super místo. Ale v zimě fakt nevím, kam s ním... Proto jsem ho letos s díky odmítla, když mi ho babí chtěla zase dát... :-(.

    Kdopak marodí?

    OdpovědětVymazat
  2. Sex ve městě miluju, ale na druhý díl si zatím musím nechat zajít chuť :-( A s tím oleandre.... náš balkon raději ne, všechno mi tu nějak postupně chcípe......:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já do oleandru taky už nejdu, nepřežil mi zimu...A ano, dovolenou si zasloužíš:-)

    OdpovědětVymazat
  4. V práci mi škrtli červnovou i srpnovou. A včerejší vzácný dovolenkový den mi ukradli Toníčkovo rodiče. Toníkovi bylo špatně a mně taky páč nebylo toho kdo by pro něj přijel.

    OdpovědětVymazat
  5. Achjo... to zamrzí. Bude líp, musí být! A ta tříbarevka je výborná (ve vašem podání i krásná). Je to nejoblíbenější buchta mého muže :-)

    OdpovědětVymazat
  6. já recept chci..s Toníčkem mi to je líto:-(

    OdpovědětVymazat
  7. Andy recept jsem vložila do příspěvku

    OdpovědětVymazat