úterý 8. června 2010

Mám radost

... z toho, že Michalka je ze školky v přírodě doma. Přivezla si z Krkonoš sice teplotku ale doufám, že je to jen taková ta stresová ze změny prostředí....ale každopádně, moc moc děkuji paním učitelkám, za to jak se skvěle o děti staraly a jaký skvělý program formou hledání pokladu vymyslely. A to zejména ta jedna je báječná.
... taky z toho, že Dáša Kopáčkovic mi neuháčkovala jen báječnou Hafušku co se ji nemůžeme nabažit páč je slaďoučká a krásná ale také macešku. Nepovedlo se mi ji nafotit aby byla vidět ta precizní a droboučká práce ale prostě je skvělá a budu se s ní pyšnit na bundičce......z krásně nafocených Holynek. Fotila Gabro, čas pádil před mojí další noční směnou a tak musela cvakat rychle a rychle sebou Holynky všeliak mrskaly a radostí lítaly a bylo to dílo ale nakonec krásné. Děkujeme Vílo :o) jsme dlužníci....

... z balkonu, kytiček a kousínku romantiky tam
... z mé výhry. Lidi já vyhrááááála. Co ? Dvě vstupenky na páteční koncert v O2 aréně.
Soutěžní otázka: kdože bude ladit mému uchu a na jakou legendu si pomyslně šáhnu?
Ježiš já mám radost :oDDDDD

9 komentářů:

  1. Jůůů, ta maceška je úžasná! Dáša má prostě zlaté ruce!!!

    Gratuluji k výhře! A tvůj romantický kouteček na balkóně je krásný...

    OdpovědětVymazat
  2. Maceška se mi taky moc líbí, je krásná!
    K výhře gratuluji, ale tipovat nebudu. Já vůbec nevím co se kde děje...Nechám se překvapit:-)
    Miška vypadá na fotce moc spokojeně:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Též gratuluji a jako člověk soutěživý si tipnu,že by Bob Dylen:-) A tolik radosti tady, to je dobře, jen tak dál:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten tvůj krásný francouzský balkonek mi nedá spát :-DDDDD

    OdpovědětVymazat
  5. Šikovná paní Dáša!Maceška je jako živá!Máš veliký smysl pro krásno! Udělat tak útulno, vkusno a milo na malém balkónku, to chce hodně citu! Šikulka!
    Krásné teplé dny! :o)

    OdpovědětVymazat
  6. No tak taky jsem zvědavá..hlavně a´t dopadneš líp než my včera...to jsem i obrečela...

    OdpovědětVymazat
  7. Jitka uhodla je to Bob a já budu doufat, že snad Bob bude v lepší kondici než pani Hegerová

    OdpovědětVymazat
  8. Ten balkon je prostě super :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Milá P. byla doba kdy jsem mívala zahradu i dům. Ale neměla jsem lásku. Mám balkon a Pepu a je mi doře :o)

    OdpovědětVymazat