pondělí 14. června 2010

To nejsou psi v posteli

... to je prosím canisterapie :o)))) dělá dobře nám i Holynkám
Michalka se u nás dobře vyspinkala já nakonec taky. A bylo toho potřeba protože jsme měli hodně úkolů. ...
...pojmenovat Hafušku. Milovaná Hafuška, už ji prostě Míša nedá z ruky, dostala jméno Ája.
...třeba uvařit vývar a upéct šunkafleky. Zejména bez těch, by návštěva u babičky nebyla kompletní, tak tady jsou...
... zatím si Miška malovala mandaly. Žena, Mišky maminka, pořídila, ostatně jako vždy, novou vychytávku. Šablonu na malování mandal. Asi si taky jednu koupím, je to super :O)
.... navštívili jsme s Miškou kino. Váhala mezi Kukym a Hurvínkrm. Hurvínek vyhrál a Michalce se líbil. Efekt 3D způsobil, že jsme měli pocit jakobychom seděli v divadélku. ...
... a pak nakupovat. Měli jsme ukol koupit sportovní obuv vel. 30. Takže měli 29 nebo 31. Některé prodavačky byly ochotné tak, že by Michalce vsugerovaly, že 29 je dobrá velikost a nebo laxní, které krčily rameny nebo dělaly, že nás vůbec nevidí. Nespokojené jsme odkráčely mezi jiné zboží. Tam jsme pořídily jedny žabky, pár hadříků a sportovní boty pojedeme shánět zítra....Michalce se líbily dvoje šaty a na otázku, které z nich si vybere prohlásila: " tyhle mi kup dnes a ty druhé zítra" :e)))))
... ještě jedna hláška se jí povedla když jsem ji babičkovsky vyznávala lásku. Říkám : "seš můj Miláček, moje Sluníčko" Miška říká "no, a Korálek tvého bývalého manžela" :oDDD

... Pepa, jaksi ve věku úctyhodného kmete, si pořídil letadlo. Bude ho chodit venčit na pole a louky. A tady je důkaz, že chlapi fakt nestárnou :oDDDDDD a je to moc dobře

9 komentářů:

  1. Krásný čas babičkovský!Hezky holky společně užívejte! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Michalka si koukam u babicky uziva!TY pejsci v postely jsou uzastny.Taky bych si dala sunkafleky.Miluju je!Krasny den Romca

    OdpovědětVymazat
  3. Michalce vyřiď prosímtě, že ji moc závidím její úžasnou babičku.
    Tobě zase závidím. Vtipnou, krásnou a chytrou vnučku.
    A canisterapeuty :o)
    ...a muže, co nezapomněl být malým klukem.
    Tolik pokladů...šťastná to žena. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych také chtěla ty jedny dnes a ty druhé zítra :-D... Míša nemá chybu! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Míše to pálí, zasmála jsem se:-) Je vidět, že jste si užili prima babičkovský den:-)
    P.S. Pomóc, nesolené pistácie fakt nikde nejsou a já se do Makra nedostanu. Co se stane, když to posypu sekanými mandlemi? Chci totiž tiramissu udělat v neděli, budeme slavit Anežky zkoušky a chci jí překvapit.Nebo tam mám dát jen jahody...Předem děkuju za radu:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pepa je prostě kluk..a nakupovat bych stebou šla hned:-) a ty drahé bych chtěla dnes:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moniko, nestane se vůbec nic. Kombinace zelené a červené je krásná na oko. Chuť výrazně nezměníš. Dá se i nastrouhat čokoláda nebo nechat tak. Je to výborné ve všech podobách a dobře to klouže do krku bez kousání :oDDDD žádný sucháč.
    Ayo, děkuju. Já myslím, že kolikrát záleží na úhlu pohledu :o) někdo by mohl vidět spíš poloprázdnou sklenici já vidím pořád půlku plnou a jsem šťastná
    Míša je skvělá, škoda, že tak rychle roste, chtělo by to další vnouče :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Aranelko, já postupně doháním ,to co jsem tu nebyla a nestačím zírat:-O(tedy hlavně na to, jak jsou ty naše polovičky -a to asi všechny,podobné :-) ).Flo
    P.S:šunkofleky jsou úžasné už i na fotce ,mňam:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Díky, jí si jen říkala, abych to nějak nezkazila:-) Pak napíšu, jak se tiramissu povedlo...

    OdpovědětVymazat