sobota 12. června 2010

Voda, Gospel a Bob

Páteční kulturní smršť.
Ještě ale před tím jsme se jeli vykoupat. ..na koupaliště do Klánovic....
... Včera jsem si všimla, že mají i bezbariérové záchody ale jinak nevím jak se člověk s bariérou dostane do bazénu. To bylo nad moje chápání. Prostě na záchod si každopádně dojde i v areálu se může dle libosti pohybovat ale samotné koupání, no nevím....tady je odkaz...
http://www.koupalisteklanovice.cz/index.php?id=o_koupalisti

...potom už následovala krátká návštěva špejcharu u nás na Chvalské tvrzi v HP. Ač nevěřící , jsme chtěli krásné gospely slyšet na vlatní uši. ...
... a byla to lahoda pro naše uši božská. Přesto, že zpívali důchodci z Texasu, měli krásné hlasy a patrně letitá dřina a souhra, dynamika... moc pěkné ani se nám skoro nechtělo odejít, jenže...
... pokračovali jsme směr 02 aréna. Koncert Boba Dylana byl báječný. Legenda nezklamala. Texty si rozhodně pamatoval :o)))) a krásně chraptěl, hrál na kitaru, klávesy i foukací harmoniku.

http://www.youtube.com/watch?v=T3BcR0TYO7M&feature=player_embedded

9 komentářů:

  1. Skvělý den! Vidět Boba Dylana na živo je jistě zážitek!
    Krásnou něděli! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Můj muž chtěl také na Dylana jít, ale bohužel, musel na služebku...
    Dívala jsem se na to koupaliště a on je tam přístup jen přes takové ty bazénky kvůli čistotě, že. Pokud neudělali jinde nějakou rampu, tak to opravdu nedomysleli...

    OdpovědětVymazat
  3. Moniko, vstup do bazénu přes malé bazénky se sprchou je skvělá věc, protože voda ve velkém je čistá, žádné smetí a tak.
    Jinak koupaliště můžou navštívit i pejsci! Dokonce zadarmo. Je tam dost stromů a v jejich stínů je lze zaparkovat :o) Naše Holynky tam ale nebereme, páč se chtějí neustále s každým mazlit, jsou poztivně předimenzované :oD a asi by holé tělíčka poškrábaly :o(

    OdpovědětVymazat
  4. To musel být zážitek :)
    stihli jste toho tedy hodně..

    OdpovědětVymazat
  5. Jasně, já nemyslela, že je to špatné, jen že by tam měl být ještě ten bezbarierový přístup.Reagovala jsem na ty bariery, tak jsem pak na fotkách zkoumala kudy se dostanou přímo k vodě...Na škole v přírodě jsem viděla, že si maminky nechodících dětí umějí poradit, mají na to grif, tak to možná není problém...Koupaliště se mi moc líbilo:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Koupaliště je krásné-vůbec netuším, že něco takového máme v dosahu! Ty bazénky před vstupem-to je vždycky něco- i v Babylonu nás tahali přes nějakou šatnu...to zas někdo myslel, no... ale je to zkolaudované jako bezbar.Je spousta věcí, které nechápu , :-( ale používat je pak musím.

    Koncerty jistě skvělé-šla bych taky ;-)
    Mám ráda takové pestré dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Moniko, já už mám hosipa :ODDDD chtěla jsem to původně tak rozvést, že pro nás je to fajn chodit přes sprchy do bazénu jen nevím jak se tam dostanou lidičky s kolečkem. Ale až nastanou opět letní dny vyrazím tam a vše na místě zjistím a popíšu a nafotím detaily.
    Wlčice, byl to mazec fakt :oD

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to ti zívidím..vážně..můj rozpočet nebyl na dylana nastaven:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Andy já ho vyhrála, taky by nebyl :o)

    OdpovědětVymazat