středa 31. března 2010

Jidáše a Michalčino kouzlo


Venku prší a to se bábovičky dělají na pískovišti špatně.
Jenže, všechno špatné k něčemu dobrému bývá.
A protože,legendu o škaredé středě, kdo byl Jidáš a proč se peče zatočené pečivo, zná Michalka do detailů, můžeme se do práce v kuchyni pustit bez váhání již dnes.
...tak tady je pěkně vykynuté těsto. Minutu nechám prázdnou mikrovlnku předehřát na 750 stupňu a pak vložím mísu dovnitř. Za dvacet minut je objem znásobený.(ale jak s touto informací si Divičky poradí, netuším :o) )
... těsto nijak odlišné od jiných, jen snad pevnější a místo citrónové kůry poměrančová...
... a pak z těstových válečků dlouhých asi 15cm stáčíme spirálky. Zauzlily jsme i uzlíčky...
...upečené by se měli potírat utřeným máslem s medem a rumem. Protože já mám bílý med, máslo vynechávám...

Michalčino kouzlo.
Když jsme v loňském roce obdivovali děti naši Holy, moc jsme si přáli aby otevřeli očička. Co chvíli jsme je netrpělivě okukovali a nic.
Nic do chvíle, než k nám přijela na návštěvu Míša. To se zvědavá štěňátka předháněla aby se během půldne všechna podivala na ten Boží svět...


...no a tentokrát jsem netrpělivě kontrolovala okenní parapet. Orchidee se měli k světu, přivodím je k rozpuku opakovaně, tojo ale tentokrát ne a ne otevřít svůj květ.
A tak opět musela přijít Miška aby svým kouzlem, svou přítomností přivodila té kráse zvědavost.


A nakonec mi dovolte abych Vám představila krásné dandí kluky. Jsou z mému srdíčku blízké chovatelské stanice Bohemiadandie.
Horčičný blonďák se jmenuje Dobiáš Dmýšek a pepřový pohoďák je Damián Adam

Za laskavé svolení k zveřejnění fotkek ještě jednou děkuji Vlaďce a zdravím do Hořic :o)

11 komentářů:

  1. Nádherný jidášky, úžasný orchideje a rozkošní pejsci!§ :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jo, jo,jo, já chci taky jidášky, orchideje i ty krásný pejsky!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak hafíci jsou kouzelní - zítra je ukážu Pepemu, tan se z nich zblázní radostí. :oD

    A jidášky máš parádní - letos už ne, ale příští rok je možná taky upeču. Pak si písnu o přesný recepis, jo??? :oD

    No a orchideje - nádhera sama. Jsem děsný kytkomil, ale orchideje se mně zatím vyhýbají - nevím proč...

    OdpovědětVymazat
  4. Orchideje krásný a jidáši určitě i chutný.
    Pejsčí mimina jsou nádherný, dospěláci taky , ale mimina vedou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Handy a přitom žádný problém, fakt. Střídáš monzun ve sprše s vysychání. Nesmí stát ve vodě, proto jsou lepší ty vysoké úzké květináče. Takže ideální pro ty co bud přelívají kytky nebo je nechají vyschnout :o)
    Jidáše se povedli, no to Míšino kouzlo Gábi :o)))

    OdpovědětVymazat
  6. Liduško, díky za uveřejnění mých miminek! Tak jsem se v tom blogování nějak zasekla a poukusím se také proniknout do jejich tajů! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Děláš chutě Aranelko. Vypadá to krásně.

    Kouzelnou Míšu nepujčíš?

    A psiska...prostě balzám. Podobnou smečku bych chtěla. Ale v mopsím provedení. Já ty tlačenky s prasečím ocáskem zbožňuju.:o)

    OdpovědětVymazat
  8. No jo..když máš kouzelnici, to se to tvoří:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ayo moje, proti gustu žádný...dyť víš. Měla jsem tu čest pobývat i s boxerama, jorškírkou, briardkou, jezevčicí, jenže dandie je láska na celý život. Neumím to definovat, musí se zažít. Tak to mám já.
    Mišku půjčim, tedy jestli ji půjčí rodiče :o)))))

    OdpovědětVymazat
  10. Jidáčky jsou super-vypadají tak lákavě,ale od včera mám už nějaké ty v sobě a váha na jaře je více znatelná než v zimě,tak budu raději už jen koukat:o)).Orchidejky nádherné a miminka děsné roztomilý!!!Aranelko,KRÁSA!!!!

    OdpovědětVymazat