úterý 23. března 2010

Ukáčky

Ana je z ukrajiny. Uklízí u nás v práci nejen české nečistoty. Kolegové si na ni občas vybíjí svoje náladičky ale já k tomu nemám důvod. Ne, že bych byla lepší člověk. Jen míním, že prácujícího v odpadkách, zvratkách a jiných výměškách, není nutno ještě víc nížit.
Jako projev sympatií mi nosí bonbony obřích rozměrů. A já po nich nezřízeně kynu.

...Hanka s Majkou mají českou školu aqua aerobiku. Jejich předcvičování je hodně podobné. Jen snad Majka volí trochu víc tanečních kroků, zatím co Hanka trvá na posilování...

...To nohatá Oksana má jinou školu. V mírně zapraných plavkách trvá na důsledném provedení pohybu. Vytáhne nás do hloubky kam už nohy nestačí a rázným kozáčkem počne bojovat proti naši celulitíde. Rukama řízně tleská a vydává povely. A tak je občas slyšet : vot, toť, pOrijadně i vYš. Z reproduktoru se lyne podezřele nekvalitní ABBA. A já mám pocit, že v tom pleskání vody slyším zděs, podoždí, zvedáj, cvetaj....mir.

No dávaj mi ty holky ukáčkový zabrat :o))))

No a teď prosím, jak se Vám líbím? Veliké poděkování Handy. Kdyby jste přečetli, moje zadání, kroutili by jste hlavičkama kolem dokola. A Handy si poradila tak, jako by každý den vedle mně seděla a četla moje myšlenky. Já prostě nemám slov. Líbím se sobě Handy, děkuji
Dnes ani obrázek nedám

7 komentářů:

  1. Máš to ale krásný nový kabátek :) Handy ti ho tedy krásně spíchla, holka jedna šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje, to je nádhera! Moc se mi nový ohoz blogu líbí, Handy je kouzelnice:-)
    Ten aqua aerobik by se mi taky líbil, škoda, že u nás není...

    OdpovědětVymazat
  3. Nu, musím jen souhlasit. Krása nesmírná:-) Handy je šikulka:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já to tak Miniko chtěla říct hned, vlastně to byla moje pravní reakce, jen jsem se bála, že se jí dotknu. Je to KOUZELNICE krásná :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi to ak tobě to sedí, aranelko naše...

    OdpovědětVymazat
  6. Kabátek moc hezký! Handy je opravdu šikovná.

    OdpovědětVymazat
  7. No to je opět nádhera... Kdo umí, umí...

    OdpovědětVymazat