pátek 19. března 2010

Pepa má svátek




...Nelynka má ráda kopečky. Kamzík, tak ji někdy říkáváme. A kamzíček náš miluje tento bobík.


Dnes má svátek Pepa, Josef, Josífek. Já něvěděla ja k potěšit mé potěšení k svátku.
Nahrál mi jeho kamarád. Petr je kamarád ze školky a ještě dřív. Petr se narodil o dvě hodiny dřív než můj Pepa. Ve stejné porodnici. Ale jejich přátelství začalo ve školce. Později chodili spolu do školy i za holkama, stáli spolu u důležitých rodinných aktech. Nechyběl ani na naši svadbě.
I takovou podobu může mít přátelství.
A s letitým kamarádem jsem domluvila překvápko. Čekal na nás se svoji Majkou v jedné karlínské restauraci.
A Pepa byl překvapen, rád a večer byl příjemný.

...a na fotografii se odehrává jiný příběh. To Mia už našla cestu domů
Je u své nové paničky, co ji moc potřebovala. Těším se až je potkám :o)

7 komentářů:

  1. Pepovi, Josefovi i Josífkovi gratulace k svátku :-)
    Fotka Mii je nádherná. Ať se jí líbí u nové paničky.

    OdpovědětVymazat
  2. Takové překvapení je hezký dárek. Také si dovolím Pepovi popřát k svátku, všechno nejlepší. A navíc je tu jaro, takže všechno je veseljší. A Mia je kouzelná:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pepovi přeji též všechno nejlepší k svátku! Setkání s přáteli v restauraci, to je fajn překvapení:-)
    Fotka s Miou je moc hezká, taková akční:-)Ať je u nové paničky šťastná!

    OdpovědětVymazat
  4. pepovi vše nejlepší.. an tu hspodu jsem koukla, vypadá fakt suprově:-) taky do toho asi půjdu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkujeme, ještě dostal whisky a půjde do divadla tem můj Pepa :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Pepovi přeji vše nejlepší k svátku! Krásný dárek to dostal... Tohle se cení...

    OdpovědětVymazat
  7. Pepovi vse NEJJJ k satku dodatecne.
    A ta "bezici" fotecka se mi moc libi

    OdpovědětVymazat